...

קמפיין Performance Max

הכירו: מהו קמפיין פרפורמנס מקס?

משמעות שמם של קמפיינים כאלו היא קמפיינים למיקסום ביצועים. 

אלו הם קמפיינים מבוססי יעדים, שפותחים בפניכם את כל שטחי הפרסום שניתן להשיג דרך גוגל אדס, אך דרך קמפיין אחד מרוכז.

החל משנת 2021 ולאחר הרצת בטא מוצלחת, נפתחה על ידי גוגל גישה לסוג זה של קמפיינים עבור כלל המפרסמים.                                 

(תוכלו לקרוא על ההשקה כאן).             

קמפיין Performance Max הוא קמפיין שבו מבצעת גוגל ניתוח ואופטימיזציה של הביצועים בזמן אמת בהתאמה ליעדים שהוגדרו וכך מצליח להרחיב חשיפה, להגדיל המרות ולקדם את העסק.                   

אז היכן יופיעו המודעות שלכם?

כלל הערוצים של גוגל פתוחים למפרסמים דרך קמפיינים performance max:

  • בתוצאות החיפוש (כמו קמפיין ממומן בגוגל),
  • ביוטיוב,
  • ברשת המדיה (Google Display Network),
  • בהמלצות תוכן של גוגל (Discovery),
  • בתיבת הדוא"ל (Gmail),
  • בגוגל מפות.
קמפיינים performance max נועדו לסייע למפרסמים להגיע ליותר לקוחות "ממירים" דרך כל הערוצים של גוגל.

השילוב בין כל שטחי הפרסום של גוגל מעניק טכנולוגיות אוטומציה שונות שביחד מהוות מענה מקיף ויסודי לכל ביצועי הקמפיין.

מדובר על יתרון גדול מאוד למפרסמים המבקשים להעלות אחוזי המרה.

האם קמפיין Performance באמת יכול להגדיל את ההכנסות של העסק שלכם?

כך טוענים גוגל במסמך ההשקה שפרסמו:

 

קמפיינים למיקסום ביצועים יכולים לעזור לכם להשיג יותר המרות בכל ערוצי המודעות של Google.

אמנם שימו לב – גוגל (עדיין) לא המציאה כפתור קסמים שלחיצה עליו תכניס יותר פניות לעסק או יותר מכירות מוצרים מחנות וירטואלית.

איך תדעו האם קמפיין פרסום מסוג פרפורמנס מקס מתאים לכם?

  • אם הגדרתם מטרות שיווקיות ויעדי המרה לקמפיינים
  • אם צברתם מספיק נתונים בחשבון הפרסום


כעת נרחיב על שתי ההגדרות הללו.

הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים לקמפיינים

דוגמה ליעד שיווקי יכולה להיות הגדלת כמות מכירות באתר באחוז מסוים או כניסה כפולה של פניות (לידים).

כאשר מגדירים יעדים במערכת פרפורמנס מקס של גוגל, יש להזין תחילה איזו פעולה נרצה שהגולש יבצע באתר כדי לוודא שהמערכת אוספת נתונים הרלוונטיים למטרות שלכם.

למשל – אם תרצו למכור כמות גדולה יותר של מוצרים, המערכת צריכה לקבל נתוני רכישות על פי פורמט נדרש, לדוגמא:

  gtag('event', 'view_item_list', {
  items: [{
    item_id: 'SKU_12345',
    item_name: 'jeggings',
    coupon: 'SUMMER_FUN',
    discount: 2.22,
    index: 5,
    item_list_name: 'Related Products',
    item_list_id: 'related_products',
    affiliation: 'Google Store',
    item_brand: 'Gucci',
    item_category: 'pants',
    item_variant: 'black',
    price: 9.99,
    currency: 'USD',
    quantity: 1
  }],
  item_list_name: 'Related products',
  item_list_id: 'related_products'
});  

מקרים נוספים בם יש לשלוח נתונים למערכת:

  • כאשר גולש צופה בדף מוצר,
  • כאשר גולש מוסיף מוצר לסל הקניות,
  • כאשר גולש מחייג אל העסק,
  • כאשר גולש פונה לעסק דרך טופס יצירת קשר ועוד.

 

כאשר המערכת תקבל את כל הנתונים, היא תוכל לבצע אופטימיזציה של מסע פרסום בהתאם ליעדים שהגדרתם ותציג לגולשים מודעות שיניעו אותם לבצע את הפעולה הרצויה.

צבירת נתונים מספקים בחשבון פרסום

צבירה מספקת של נתונים בחשבון הפרסום משמעה שלמערכת הייתה היכולת "ללמוד" את קהל היעד שלכם על סמך פניות, רכישות ופרטים נוספים.

הלמידה הזו של המערכת תכוון את ביצועי המערכת לאלגוריתמים שיטרגטו את קהלי המטרה הרלוונטיים ביותר וכך יניבו יותר תוצאות אל עבר היעדים שהוגדרו.

תחילת עבודה עם קמפיינים "חכמים" של גוגל מומלצת כאשר מספר ההמרות עוד על 50 ב-30 הימים האחרונים.

 

קמפיינים איקומרס עם פרפורמנס מקס

סוג זה של קמפיין מתאים גם לקידום חנויות וירטואליות (אתרי איקומרס). 

כך משולב קמפיין שופינג רגיל שרץ בתוצאות החיפוש) וקמפיין לשיווק מוצרים ברשת המדיה של גוגל.

אתם מוזמנים לקרוא על שימוש בקמפיין למיקסום הביצועים לטובת קידום חנות באינטרנט בפוסט הזה.

עתיד הפרסום בגוגל שופינג – Performance Max.
עתיד הפרסום בגוגל שופינג – Performance Max

מפרסמים דרך גוגל אדס? משווקים דרך קמפיינים חכמים לשופינג?הגעתם למקום הנכון! בפוסט הזה נסקור את השינוי שבוצע במערכת גוגל פרסום. ככל הנראה, הוא עתיד להקשות

פרסום בכל שטחי פרסום של Google בתוך קמפיין פרסום אחד – מה המשמעות?

פרפורמנס מקס הוא השלב הבא של מסעות פרסום "חכמים" (אוטומטיים).

המערכת של גוגל אדס מייצרת עשרות מודעות לשטחי פרסום שונים כמעט ללא צורך בהתערבות המפרסם המהווים יחד קמפיין אחד.

היתרון המרכזי בשיטה זו הוא שאין צורך ליצור קמפיינים נפרדים לכל ערוץ פרסום כמו רשת החיפוש, יוטיוב, רשת המדיה וכו'.

"בונוס" נוסף הנגזר מאופן פעולה כזה הוא החיסכון בהקמת וניהול קמפיינים כך שניתן להשקיע את מירב המשאבים באסטרטגיה השיווקית.

איך להקים קמפיין פרפורמנס בגוגל אדס?

כמו בהקמה של כל קמפיין במערכת גוגל פרסום, יש להיכנס ללשונית של קמפיינים וללחוץ על "+" (הוספת קמפיין חדש):

לאחר מכך, יש לבחור יעדים ופעולות המרה הרלוונטיים לקמפיין:

בשלב הזה, הגדרו יעדים ופעולות המרה שרלוונטיות למסע הפרסום שלכם.

3. לבסוף, יש לבחור "ביצועים מקסימליים" (או Performance Max בממשק באנגלית) כסוג קמפיין הפרסום ולעבור על הגדרות הקמפיין:

בשלב האחרון, יש לבחור "קמפיין למיקסום הביצועים".

לסיכום: יתרונות וחסרונות של קמפיין פרפורמנס מקס מבית גוגל

מהקמפיינים מסוג פרפורמנס של גוגל, בדומה לפרסום בפייסבוק בשנים האחרונות, ניתן ללמוד באופן ברור מהו המתכון המנצח לקמפיין מוצלח:

המצרכים:

  • קיומו של תוכן או מסר שיווקי תחרותי שיש לפרסם
  • קהל יעד מזוהה (צבירת נתונים של הלקוחות או אפיון קהל היעד)
  • והמרכיב החשוב ביותר – תקציב פרסום

אופן ההכנה:

  • להכניס את המסר השיווקי ונתוני קהל היעד להגדרות הקמפיין.
  • לתבל עם תקציב פרסום לפי טעם.
  • להעמיד עד שלא יתקבלו תוצאות רצויות במשך 14 ימים לפחות (או כל עוד לא נגמר התקציב – הראשון ביניהם).

 

ועכשיו ברצינות

אוטומציה של קידום ממומן אכן מאפשרת להשקיע יותר המאמצים של העסק בהאסטרטגיה השיווקית, אמנם חשוב לזכור שלמערכות הפרסום יש אינטרס כלכלי ראשון במעלה והוא – למקסם את הרווחים משטחי הפרסום שלהן.

בשל כך גוגל אדס לוקחת שליטה על מספר לא מבוטל של הגדרות מה שמותיר את המפרסמים לקוות שהאלגוריתם האוטומטי יוכל לעבוד ביעילות כמו קמפיינר ממוצע.

בקמפיין פרפורמנס מקס למפרסמים כמעט ואין שליטה ב:

  • שטחי הפרסום שבהם יוצגו המודעות (עשוי להכניס הרבה טרפיק לא רלוונטי),
  • מילות מפתח ומילות שלילה,
  • מחיר לקליק ועוד.

נשאלת השאלה האם נותרה ברירה?

אנחנו במילוסלבסקי מרקטינג זיהינו את המגמה הזאת עוד ב-2016:

רוב מערכות פרסום הולכות לכיוון של אוטומציה כמעט מלאה לקמפיינים.

זה לא סוד שתעשיית השיווק השתנתה באופן דרמטי בשנים האחרונות. עם הגעתן של טכנולוגיות ומערכות חדשות, רוב מערכות הפרסום הולכות לכיוון של אוטומציה כמעט מלאה לקמפיינים. לאור זאת, אנחנו מחויבים לספק ללקוחות מגוון רחב של שירותים על מנת להבטיח שהם מפיקים את המרב מהשקעות השיווק שלהם.
תמונה מאת ppcmastery.com

מומחה פרסום בגוגל של שנת 2033 כבר לא יהיה "קמפיינר" (איש טכני) שיודע רק לבנות קמפיין פרסום ולהוסיף מילות מפתח ומודעות.

אנשי שיווק דיגיטלי נדרשים לחזור להיות מומחי שיווק אמיתיים (אחרת יכחדו מהשוק בעשור הקרוב).

במילוסלבסקי מרקטינג אנחנו עובדים עם קמפיינים למיקסום הביצועים החל משנת 2021 ויודעים איך למקסם את התוצאות עבור הלקוחות שלנו.

 

רוצים לבדוק איזה קמפיין מתאים לקידום העסק שלכם בשלב בו הוא נמצא כיום?

מוזמנים ללחוץ כאן ולקבוע פגישת אסטרטגיה שיווקית עם מומחי הפרסום שלנו.

להלן מספר דוגמאות לקמפיינים מוצלחים שהקמנו וניהלנו עבור לקוחותינו:

רוצים לקבל עדכון חודשי על חדשות קידום ממומן בגוגל וטיפים לניהול קמפיינים?
הרשמו לניוזלטר של מילוסלבסקי מרקטינג!

לשלוח הודעה בוואטסאפ
1
יש לך שאלות?
שלום 👋

צריך עזרה עם קידום אתר או קמפיין Performance Max?
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.