קידום אתרים אורגני

אנחנו מציעים לך פתרון פשוט לכניסה לדיגיטל! 

מהו קידום אורגני?

קידום תוכן אורגני נועד לחשוף את התוכן שאתם מפרסמים ברשת, ברשתות החברתיות ובמנוע החיפוש בצורה טבעית. זאת להבדיל מפרסום ממומן, שחושף מודעות ופוסטים בתשלום.

מהו קידום אתרים אורגני בגוגל?

קידום אתרים אורגני, או בשמו המקצועי קידום אתרים SEO, נועד לקדם את אתר האינטרנט בצורה טבעית במנוע החיפוש, כך שאם משתמש הקליד שאילתה עם מידע שעונה לכוונתו, ונמצא באתר שלך, הוא ייחשף אליו בדף תוצאות החיפוש הראשון, עם עדיפות למיקום הגבוה ביותר, וכך האתר יזכה לתנועה גבוהה של משתמשים רלוונטיים.

קידום אתרים אורגני איך זה עובד?

מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרים על סמך למעלה מ- 200 פרמטרים, שנועדו לתת למשתמשים את תוצאות החיפוש הכי רלוונטיות עבורם. בין הפרמטרים הללו נכללים רלוונטיות התוכן לגולש והתאמתו לכוונת המשתמש, זמן השהייה של המשתמש באתר, חוויית המשתמש ועוד.

באופן גס ניתן לחלק את הפרמטרים אלו ל- 3 קטגוריות:

  1. פרמטרים שנוגעים לפן הטכני, שנוגע ברובו לעבודה שנעשית מאחורי הקלעים של האתר, ופחות חשופה למשתמשים.
  2. תוכן – יצירת תוכן עם ערך למשתמשים, שמבוסס על מילות מפתח.
  3. לינקים לאתר – ספריית לינקים נכנסים ויוצאים עם אתרים בעלי סמכותיות גבוהה.

הכנת האתר לקידום – ON SITE

לבנות אתר אינטרנט זה פשוט, ויש מגוון פלטפורמות שמאפשרות לכל אחד לעשות את זה בעצמו, אך החלק החיוני ביותר שיבטיח את הקידום של האתר שלך כולל מרכיבים טכניים שלא כל כך פשוט ליישם בהעדר ידע וזמן.

המרכיבים הללו נועדו לבנות את התשתית לקידום אתר בגוגל. בשפה המקצועית מכנים זאת בשם "אופטימיזציה למנוע החיפוש", ואתר אינטרנט, יפה ככל שיהיה, עלול לטבוע בין אינספור האתרים השונים בהיעדרם, ומאמצי הקידום שלו יבוזבזו לחינם.

  • מהירות טעינה – המשתמשים מאוד חסרי סבלנות, ודורשים מענה מהיר, כאן ועכשיו. מסיבה זו חשוב לדאוג שכל דפי האתר ייטענו מהר ככל שניתן על מנת שלא לגרום למשתמשים לנטוש את האתר, מה שעלול לגרום להם לעבור לאתרים של המתחרים ולפגוע בקידום.
  • אבטחה – גוגל לא מוכן להפנות את המשתמשים לאתרים לא מאובטחים על מנת שלא לחשוף אותם לווירוסים.
  • חוויית משתמש – חוויית המשתמש מורכבת מגורמים שונים, שנועדו להבטיח גלישה נעימה ונוחה באתר. בין המרכיבים הללו נמנים התאמה לכל סוגי המסכים (סמארטפונים, טאבלטים, ניידים, נייחים וכו'), נגישות באתר, ניווט קל ונוח ועוד.
  • כותרות מטא – כותרות המטא אומנם לא מופיעות בדף האתר עצמו, אך הן התיאור שמתלווה לקישור ב- SERP (תוצאות החיפוש), והוא נועד להציג בצורה עניינית ומדויקת את התוכן שיוצג בדף שאליו הקישור מפנה את המשתמשים.
  • טקסט אלטרנטיבי לתמונות – בשפה המקצועית זה מכונה כותרת alt, שנועדה לשמש כחלופה כשהתמונה לא נטענת באופן תקין, אך פרט לכך היא מסייעת לגולשים להבין מה התמונה מציגה, ולכן מסייעת למנוע החיפוש לסרוק ולאנדקס אותה במנוע החיפוש, מה שתורם מאוד לקידום האתר. בנוסף, היא משמשת לתיוג התמונה בחיפוש התמונות בגוגל ותורמת להטמעת הנגישות באתר.

כתיבת תכנים לאתר ואופטימיזציה לתכנים

משנבנתה התשתית, מרבית מלאכת הקידום מתבססת על ייצור של תוכן לקידום אתר.

כתיבה לקידום אתרים כוללת:

  • תכני אתר,
  • מאמרים לבלוג,
  • מאמרי SEO,
  • סרטוני וידאו,
  • תמונות ועוד.

את כל התכנים הללו יש לבסס על מילות מפתח, שנועדו למקד את הטקסטים בקהלים שאליהם האתר פונה.
עם זאת, חשוב שהתכנים הללו ישלבו מרכיבים שיווקיים ואינפורמטיביים, שיעניקו ערך מוסף וייתנו מענה לבעיות ולכאבים של קהלי היעד.

בניית קישורים

בניית קישורים היא חלק מאוד חשוב במלאכת קידום אתר, מכיוון שהיא נועדה להפנות משתמשים ישירות לאתר.

ניתן לבנות קישורים במגוון דרכים. להלן העיקריות שבהן:

  • פרסום מאמר מקצועי באתר נישה, שמפנה למידע נוסף באתר שלך
  • פרסום תוכן שיווקי בפורטל, אתר חדשותי או כל אתר גדול וחזק
  • פרסום בפלטפורמות להפצת תוכן כמו טאבולה ואאוטבריין
  • פרסום תוכן ברשתות חברתיות, שמפנה את הקוראים לקריאה נוספת באתר

באופן כללי ניתן לבנות קישורים באינספור דרכים, אך חשוב מאוד שהאתרים שמפנים לאתר משתמשים יהיו בעלי סמכותיות גבוהה, מה שיצביע על האתר שלך כאוטוריטה בתחומו וכאתר אמין, שניתן לסמוך על התוכן שמפורסם בו.

מחירון קידום אורגני

חשוב להבין שקידום אתרים אורגני בגוגל הוא לא ריצת מרתון כמו הקידום הממומן, ולכן הוא דורש השקעה קבועה לאורך זמן. על מנת להבטיח שתקציב הקידום לא יבוזבז לריק, ההמלצה היא לקבוע סכום שניתן לעמוד בו לאורך זמן.
אולם חברה לקידום אתרים בתחילת דרכה עשויה להמליץ על תקציב נמוך כהתחלה, רק בשביל למשוך לקוחות. האם זה מכסה את כל מרכיבי הקידום החיוניים? לא בטוח. לכן כדאי להתייעץ עם מומחה לקידום אתרים מקצועי ומנוסה, ואף לאסוף לפחות 2-3 הצעות מחיר, לצורך ההשוואה.
מרבית משרדי הפרסום וחברות הקידום הגדולות ידרשו תקציב חודשי שעומד על כ-2,000₪ בחודש למשך 6 חודשים לפחות.
רוצים לקבל הצעה? צרו קשר, ונתאים לכם חבילת קידום במחיר הוגן, שתקדם אתכם ותשרת אתכם בצורה מיטבית.