ניהול קמפיינים בגוגל

ניהול נכון של קמפיין ממומן בגוגל מביא לתוצאות!

תוצאות הן לא חשיפות או קליקים, כי בסופו של דבר הם לא מכניסים כסף לעסק. קמפיין מוצלח שמניב תוצאות, זה קמפיין ממומן שמביא לעסק שלכם לידים, כלומר פניות או רכישות באתר.

בכדי להגיע לתוצאות חשוב שיהיה לכם ניהול קמפיין מקצועי, ושתקבלו הכוונה באשר לסוגי קמפיינים שרלוונטיים לעסק שלכם ולמטרת הקמפיין.

אומרים שהניסיון עושה את ההבדל
וזה נכון!

כל המומחים שלנו התחילו לנהל קמפיינים ממומנים עוד בימים שקראו למערכת הפרסום הממומן של גוגל – אדוורדס.

היום אנו שותפים של גוגל ועובדים דרך מערכת גוגל פרסום (Google Ads), מה שעובר שעברנו יחד עם גוגל כמה גלגולים עד שהתמקצענו, וכיום אנו יכולים לומר שגוגל היא חלק בלתי נפרד מה-DNA שלנו.

תוכן עניינים

הנה כמה מההצלחות שהלקוחות שלנו גרפו בזכות הפרסום הממומן:

אנחנו עובדים עם יהודה כבר שנה וחצי על בסיס קבוע בכל מה שקשור לקידום ממומן בגוגל או ביוטיוב. בחרנו בו בגלל מקצועיות, ניסיון ויחס אישי. מומלץ לכל מי התעייף מהעבודה עם חובבנים ורוצה לעבוד עם מקצוען אמיתי ואמין.
רינה,
TLV2048 - משחק הפעולה הראשון בארץ
הגעתי ליהודה אחרי שכבר היה לי קמפיין פעיל בגוגל במטרה לשפר את הביצועים של הקמפיין ולקבל יותר פניות. אחרי 3 חודשים של עליות וירידות הקמפיין התייצב וסוף סוף התחלתי לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים על בסיס קבוע.
יוליה,
DentalIQ
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות של יהודה. הוא סופר מקצועי ותמיד זמין לענות לנו על השאלות. אומנם ביקשנו עזרה בקמפיין של גוגל אדוורדס, אבל יהודה היה תמיד שם לענות לנו גם על שאלות שפחות קשורות לנושא - והכל בשיא הסבלנות. אחרי 3 חודשים של עבודה, כבר ניתן לראות שינויים שלא האמנו שאפשריים. ממצב שבו במשך 10 חודשים ליד ממוצע עלה לנו יותר מ-170 ש"ח, הגענו תוך 3 חודשים למצב שליד ממוצע עולה לנו קצת יותר מ-30 ש"ח - והמחיר לליד בינתיים ממשיך לרדת! יחד עם זאת, כמו הלידים עלתה פי 7!!! אנחנו ממליצים לכל בעל עסק שרוצה לקוחות להיעזר ביהודה. אנחנו כבר יודעים למי נפנה במיזם החדש שלנו שיוצא לדרך בקרוב!
זאב ויאיר בוים,
בסט 38 - יזמי תמ"א 38 מומלצים

ניהול מסע פרסום בגוגל שהגדיל את כמות הפניות מהקמפיין פי 5!

מטרת הקמפיין הייתה להגדיל את כמות הפניות מהאתר במסגרת התקציב הקיים.

התוצאות הגיעו תוך 4 חודשי עבודה במסגרת קמפיין ממומן:

  • המחיר לליד ירד ב-87%
  • וכמות הלידים עלתה כמעט פי 5!

זה המקום לציין שהחזר ההשקעה עלה באופן משמעותי, מה שמעיד באופן חד משמעי על הצלחת הקמפיין.

רוצים לדעת איך להגיע לתוצאות כאלו מפרסום ממומן בגוגל? בקרו כאן!

ניהול נכון של קמפיין ממומן בגוגל אחרי 4 חודשי עבודה הוריד מחיר לליד ב-87%!

למה בכלל צריך מנהל קמפיינים?

פעם בכמה זמן מופיע בקבוצות של מומחי שיווק דיגיטלי פוסט בסגנון כזה:

"למה צריך בכלל לשלם למומחי ppc? היום מערכות פרסום, שאוספות דאטה לאורך השנים ומשלבות בינה מלכותית יכולות לבנות לי קמפיין לא פחות טוב ממנהל קמפיינים. את בניית הקמפיין אתן לגוגל, אכנס לחשבון אדוורדס פעם בשבוע ואחסוך אלפי שקלים על קידום ממומן"

נכון, מערכות פרסום היום חכמות ומדויקות יותר.

פרט לכך, יש מאות סרטוני הדרכה ביוטיוב להקמה וניהול קמפיין בגוגל,
ויותר מזה, לגוגל יש תמיכה שיכולה לעזור עם הקמת הקמפיין או אפילו לבנות קמפיין מ-0 (אם יש לכם תקציב מתאים).

תמיד טוב שיש לכם שותף אמין (וגם מקצוען בניהול קמפיינים בגוגל) שתמיד שם אינטרסים שלכם בראש הפינה.

אז למה כל כך הרבה חברות ובעלי עסקים משלמים לפרילנסרים ולמנהלי קמפיינים כל כך הרבה כסף?

בקצרה, לכל מערכת פרסום יש אינטרס, בדרך כלל עומד מאחוריו כסף.

למשל, המטרה של גוגל היא שהמפרסמים ישתמשו בפיצ'רים חדשים שבהם היא השקיעה מיליונים.

לכן, כל מפרסם שיתקשר לגוגל כדי לשאול למה הקמפיין שלו לא עובד מספיק טוב יקבל תשובה אחת – "צריך להגדיל את התקציב ולהשתמש באסטרטגיות חכמות".

פנייה למנהל קמפיינים תבטיח לכם בהכרח תוצאות טובות יותר, כי יש לו אינטרס אחר – הוא מעוניין בהצלחה של הלקוח.

מהסיבה הזו, כאשר לקוח שואל אותנו האם אנו ממליצים לו לפרסם בגוגל, אנו משיבים שלא בהכרח!

מתלבטים האם הפרסום דרך Google Ads (AdWords לשעבר) נכון לכם?

אנו מזמינים אתכם למלא את הטופס כדי שנבדוק עבורכם מה אפיק הפרסום היעיל ביותר עבורכם ומה גובה התקציב שנחוץ למטרת הקמפיין שלכם.

ניהול קמפיינים מבוסס נתונים

לפעמים כל מה שנחוץ לצורך שיפור ביצועים של קמפיין ממומן נמצא בפן הטכני של מערכת הפרסום.

ממש כמו שקרה אצל לקוח, שפנה אלינו מכיוון שתקציב הפרסום שלו לא הפסיק לעלות במשך מספר חודשים, בעוד כמות הפניות ירדה בהתמדה.

מבדיקה שערכנו, גילינו ש"מומחה PPC" מטעם התמיכה הטכנית של גוגל פרסום הציע ללקוח לשפר את ביצועי הקמפיין על ידי אסטרטגיות בידינג חדשות שהושקו באותה העת.

זה המקום לציין, שאנחנו גוגל פרטנרס, ונעזרים לא מעט בתמיכה הטכנית של נציגי החברה. 

מה שהנציג פספס הוא, ששוחח עימו בעל עסק שלא מתמחה בפרסום ממומן, ולכן אין באפשרותו ליישם את ההמלצות שניתנות לו באופן מלא ומדויק.

לצערנו, טעות אחת קטנה יכולה לגרום לנפילת קמפיין ממומן בגוגל, וזה בדיוק מה שהתחיל לקרות. 

הלקוח הנדון לא ביצע פעולות חיוניות לפני שעבר לאסטרטגיית בידינג, כמו הגדרת המרות במערכת הפרסום וצבירת דאטה במערכת, מה שגרר את הקמפיין שלו לתהום.

לשמחתנו, ולשמחתו, הוא הגיע אלינו בזמן!

ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס מבוסס נתונים: לפעמים ביצועים של פרסום ממומן אפשר לשפר דרך הטיפול בצד הטכני בלבד.

אחרי שהסדרנו את מעקב הביצועים בגוגל אנליטיקס ועדכנו הגדרות טכניות חיוניות:

  • תקציב פרסום ירד ב- 19.28%.
  • כמות הפניות עלתה ב- 116% (פי 2).
  • עלות לפניה ירדה ב- 62.64%.

כמה עולה ניהול קמפיין מקצועי בגוגל?

כל פרילנסר או משרד פרסום מבקשים סכום שונה, וזה עשוי לבלבל אתכם, אז בואו נעשה סדר במחירי ניהול קמפיינים PPC.

העלות מתחלקת

  • לתקציב הפרסום (הכסף שמשלמים למערכת הפרסום, לדוגמה לגוגל אדס)
  • ולעמלת ניהול שאותה מקבל הקמפיינר / חברת הפרסום.
מחירי ניהול קמפיין בגוגל לפי שעות בשוק פרילנסרים הגדול בישראל – אקספלייס נעים בין 120 ל-300 שקלים לשעת עבודה.
מחירון שעת עבודה מאקספלייס
(אתר פרילנסרים הגדול בישראל)

להלן 4 שיטות עיקריות שעל פיהם עובדים 90% ממנהלי הקמפיינים בשוק ישראלי:

  1. "הכל כלול" – התשלום לחברת הפרסום כולל גם תקציב פרסום וגם עמלת ניהול. השיטה לא מומלצת, בעיקר בגלל העדר שקיפות. בשיטה הזו מנהל הקמפיין ישתדל "לחסוך" מתקציב הפרסום כמה שיותר על מנת שלו יישאר יותר.
  2. % מתקציב הפרסום – חלק ממשרדי הפרסום מעדיפים לעבוד תמורת אחוז מסוים מתקציב הפרסום שנוצל באותו החודש. לדוגמה, 10% מתקציב הפרסום, לא פחות מ-1500 ₪ + מע"מ. גם השיטה הזו לא מומלצת, מכיוון שהיא דוחפת את מנהל הקמפיין להגדיל את תקציב הפרסום, לא תמיד בצדק.
  3. לפי שעות – מחיר לשעת עבודה של מקדם אתרים פרילנסר נע בין 120 ל-200 ₪ לשעה. שיטת התשלום הזו לא מתאימה לתחום הקידום הממומן.
    נסביר, ניהול קמפיינים שכבר התייצבו ועובדים טוב דורש פחות זמן מניהול קמפיינים חדשים / לא יציבים. זאת אומרת שאם הקמפיינים שלכם לא יעבדו טוב תשלמו יותר. מצד השני, מומחה שהצליח להביא את הקמפיינים שלכם למצב יציב מהר יחסית, ירוויח פחות ממקדם שלא מצליח להביא לכם תוצאות טובות (או ממקדם פחות מנוסה) שצריך להשקיע יותר זמן באופטימיזציה ובמעקב אחר הביצועים.
  4. "שיטת ריטיינר" – עמלת ניהול חודשית קבועה. השיטה הכי שקופה והוגנת. אתם יודעים בדיוק על מה אתם משלמים, למה משרד הפרסום מתחייב ולמה לא.

להלן 4 שיטות עיקריות שעל פיהם עובדים 90% ממנהלי הקמפיינים בשוק ישראלי:

שיטת תשלום

מה זה אומר בפעול

טווח מחירים

הכל כלול

התשלום לחברת הפרסום כולל גם תקציב פרסום וגם עמלת ניהול. השיטה לא מומלצת, בעיקר בגלל העדר שקיפות. בשיטה הזו מנהל הקמפיין ישתדל "לחסוך" מתקציב הפרסום כמה שיותר על מנת שלו יישאר יותר.

החל מ-3000₪ לחודש,

כולל תקציב פרסום

% מתקציב הפרסום

חלק ממשרדי הפרסום מעדיפים לעבוד תמורת אחוז מסוים מתקציב הפרסום שנוצל באותו החודש. 

לדוגמה, 10% מתקציב הפרסום, לא פחות מ-1500₪ + מע"מ. גם השיטה הזו לא מומלצת, מכיוון שהיא דוחפת את מנהל הקמפיין להגדיל את תקציב הפרסום, לא תמיד בצדק.

החל מ-1500₪ לחודש,

לא כולל תקציב פרסום

לפי שעות

מחיר לשעת עבודה של מקדם אתרים פרילנסר נע בין 120 ל-300₪ לשעה. שיטת התשלום הזו לא מתאימה לתחום הקידום הממומן.

נסביר, ניהול קמפיינים שכבר התייצבו ועובדים טוב דורש פחות זמן מניהול קמפיינים חדשים / לא יציבים. זאת אומרת שאם הקמפיינים שלכם לא יעבדו טוב תשלמו יותר.

מצד השני, מומחה שהצליח להביא את הקמפיינים שלכם למצב יציב מהר יחסית, ירוויח פחות ממקדם שלא מצליח להביא לכם תוצאות טובות (או ממקדם פחות מנוסה) שצריך להשקיע יותר זמן באופטימיזציה ובמעקב אחר הביצועים.  

120-300₪ לשעה,

לא כולל תקציב פרסום

ריטיינר

עמלת ניהול חודשית קבועה. השיטה הכי שקופה והוגנת. אתם יודעים בדיוק על מה אתם משלמים, למה משרד הפרסום מתחייב ולמה לא. 

החל מ-1500₪ לחודש,

לא כולל תקציב פרסום

אצלנו מתאימים את חבילת ניהול הקמפיינים ללקוח באופן אישי

המשמעות של זה היא, שהלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך ולא משלם על שירותים מיותרים. 

אנחנו בונים לכל לקוח תמהיל אישי לניהול פרסום באינטרנט מבלי לנפח את הצעת המחיר. 

עלות ריטיינר שלנו לניהול קמפיין ממומן בגוגל מתחילה ב-1500₪, אך זה עשוי להשתנות בהתאם למצב החשבון, תקציב הפרסום, המטרות והיעדים של הקמפיינים, סוגי הקמפיינים, מצב האתר ועוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר לניהול קמפיין פרסום בגוגל על ידי המקצוענים שלנו?

מלאו טופס הצעת מחיר בהתאמה אישית לניהול מסע פרסום בגוגל שמתאים בדיוק לקמפיינים שלכם!

שאלות נפוצות

מה זה בעצם אומר "ניהול קמפיין"?

בדיקות של ביצועים + אופטימיזציה במטרה למקסם תוצאות / ביצועים. 

זה אומר שאנחנו כל הזמן עם היד על הדופק ומשפרים את ביצועי הקמפיין תוך כדי תנועה. בוחנים מה עובד יותר ומה פחות ומדייקים את מהלכי הקמפיין כדי להגיע למקסימום הצלחה.

כמה זמן (באמת) לוקח ניהול קמפיין בגוגל?

בין שעתיים ל-20 שעות בחודש. הזמן הממוצע שהמומחים שלנו מקדישים לניהול קמפיינים של לקוח בודד עומד על 9 שעות חודשיות (כולל הכנת דו"ח חודשי).

ריכזנו כאן שאלות על ניהול פרסום בגוגל ששמענו מלקוחותינו במשך שנים רבות.
היום יש מספיק קורסים ומדריכי שיעזרו לכם להבין מה זה קידום ממומן ואיך להקים קמפיין בגוגל, פייסבוק או יוטיוב.

בעל העסק יכול לנהל את הקמפיינים שלו לבד?

כן. באותה מידה, אנחנו יכולים לבשל את האוכל שלנו בבית, אבל מידי פעם נהנים ללכת למסעדה – זה ברמה אחרת.

למה לשלם למישהו עבור ניהול פרסום?

אם נתעלם מהצורך בהיכרות עם מערכת הפרסום והידע שנדרש לצורכי שיווק ופרסום, לרוב בעלי העסקים אין זמן להתעסק בפרסום העסק, במיוחד מאחר וניהול פרסום בגוגל לא מסתכם בניסוח מודעה. 

פרט לכך, בעל עסק, גם אם יש לו ידע נרחב בתחום הפרסום, לעולם לא יוכל להגיע לביצועים שאליהם מגיע מי שנושם וחי פרסום ממומן.

סוד ההצלחה בפרסום ממומן בגוגל

ניהול מקצועי ממוקד תוצאות (אמיתיות) – תוצאות צריך למדוד.

על מנת לממש את הפוטנציאל השיווקי והפרסומי של הקמפיין, נדרש ניהול מקצועי ממוקד תוצאות.

המשמעות של זה היא שבכל קמפיין חייב:

  • להגדיר את המטרות,
  • לנהל את הקמפיין באמצעות כלים וידע מקצועיים,
  • למדוד את תוצאות הקמפיין,
  • לעשות אופטימיזציה תוך כדי תנועה כדי למקסם את תוצאות הקמפיין.
סוד ההצלחה בפרסום ממומן בגוגל הוא פשוט. ללמוד, למדוד ולבדוק עדכוני מערכות פרסום לפחות פעם בשבוע.

להלן לינקים לפוסטים וסרטוני הדרכה שיעזרו לכם לנהל קמפיין ממומן לבד

מדריכים שימושיים למנהלי קמפיינים מתחילים

צריכים עזרה עם ניהול קמפיין ממומן בגוגל, יוטיוב או פייסבוק?

מוזמנים ללחוץ כאן ליצירת קשר