דמיין שאתה נכנס לבר, מחפש משקה נחמד להרפות את צמאונך. אתה מבקש את הברמן – "היי, תביא לי ויסקי".
אולי רצית את וויסקי הזול ביותר. אבל, אם לא תסביר איזה וויסקי בדיוק אתה רוצה, הברמן ישתדל למזוג לך את הוויסקי הרווחי ביותר עבורו.אם יצאת מבר, נסעת ברכב שלך ונכנסת בעמוד חשמל (חס ושלום), הברמן לא אשם.
גוגל דומים לברמן. הם מרוויחים כאשר גולשים מקליקים על המודעות שלך.
אתה מרוויח כשלקוחות משלמים לך עבור השירותים או המוצרים שלך.
קליקים לא שווה כסף בקופה! פניות (לידים) לא שווה כסף בקופה!
אם לא תגדיר מטרות ויעדים שלך לפני הקמת הקמפיין הממומן. אם לא תתרגם אותם לשפה של שיווק דיגיטלי, אל תגיד אחר כך – "שיווק באינטרנט לא עובד לעסקים כמו שלי" או "גוגל פרסום זה בזבוז כסף".
אחרי תיאום ציפיות קצר בוא נחזור לדברים חיוביים.
קידום ממומן בגוגל יכול להתאים גם לחברות ענק וגם לעסקים בינוניים או אפילו קטנים. בהמשך נדבר על סוגי עסקים שפשוט חייבים להתחיל לפרסם בגוגל וגם על עסקים שאסור להם להתקרב לפרסום דיגיטלי בכלל.
רבים חושבים שמערכת פרסום של גוגל היא רק פלטפורמה שדרכה אפשר לפרסם את המוצר או השירות שלך במנוע החיפוש של גוגל.
האמת הוא שדרך המערכת תוכל ליצור גם פרסומות יעילות שיופיעו:
- בבלוגים,
- בפורטלים שונים,
- אתרי חדשות,
- באפליקציות מ-Google Play,
- ביוטיוב,
- בג'מייל,
- ואפילו ב-EBAY ואתרים גדולים אחרים.
דרך פרסום בגוגל אפשר להגיע ליותר מ-90% ממשתמשי באינטרנט בעולם!
בנוסף לזה תוכל "לצבוע" גולשים באתר שלך ובהמשך להציג להם מחדש את המודעה שלך עד שהם יהו מוכנים לקנות. לשיטת פרסום הזאת קוראים "שיווק מחדש".