...

קידום ממומן בגוגל

מהו קידום ממומן בגוגל אדס?

פרסום בגוגל, המכונה בפי אנשי שיווק PPC, ובעבר כונה גוגל אדוורדס, הוא פרסום של מודעות ברשת החיפוש, ברשת המדיה או בשטחי פרסום שגוגל מקצה לשם כך. 

כולם נחשפים למודעות הפרסום הללו, שמופיעות בראש ובתחתית ה- SERP (תוצאות החיפוש) ובשטחים ייעודיים לכך באתרים עם נתוני חשיפה נרחבים.

לפני שנדבר על קידום ממומן בגוגל חשוב להבין שיש 2 סוגי קידום:

  1. קידום אורגני – תהליך אופטימיזציה של אתר שמטרתו להביא את האתר למקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל. קידום מסוג זה כולל מגוון פעולות כמו כתיבת תכנים רלוונטיים, אופטימיזציה צד הטכני של האתר, בניית קישורים ועוד. לכאורה קידום אורגני אפשר לעשות בחינם, אבל בפועל רוב בעלי עסקים משלמים למקדמי אתרים על מנת לקדם את האתר שלהם לדף הראשון של גוגל. 
  2. קידום ממומן – סוג של פרסום באינטרנט, שעובד לפי מודל תשלום "שלם פר קליק". לפי מודל הזה, מפרסם משלם לגוגל עבור כל קליק שמביא גולשים לאתר שלו. פרסום ממומן מאפשר להציג מודעות פרסום בדף הראשון של גוגל מיד אחרי אישור הקמפיין.

בדקו האם פרסום בגוגל מתאים לעסק שלכם

למי פחות משתלם להשקיע בפרסם בבגוגל?

  • עסקים שמשווקים שירותי נישה מאוד קטנים ועסקים שפעילותם מסתמכת על קהל מקומי, כמו גלידריה או מינימרקט.
  • עסקים ומפרסמים שאין להם את תקציב השיווק שנדרש לצורך קידום ממומן בגוגל.
  • עסקים חדשים, שטרם ביססו את פעילותם.
  • עסקים כושלים עם בעיות תקציב, העדר לקוחות חוזרים, כשלי ניהול וכדו'.
  • עסקים שמשווקים מוצרים האסורים לפרסום בגוגל (אלכוהול, נשקים, טבק וכו').

למי כדאי לפרסם בגוגל?

  • עסקים יציבים שרוצים להגדיל את כמות הלקוחות שלהם, להיחשף לקהלים חדשים ולהרחיב את רדיוס הפעילות שלהם.
  • עסקים עם אתר אינטרנט שמקודם טוב אורגנית ונמצא במיקומים המובילים בתוצאות החיפוש של גוגל. לעסקים מסוג זה קידום ממומן יעזור להגדיל את החשיפה לאתר ואת התנועה בו. במילים פשיטות – פרסום ממומן יתן פוש למערכת שכב עובדת היטב.
  • עסקים שמעוניינים לקדם מוצרים עונתיים, מכירות חיסול מלאי, השקות, אירועים מיוחדים, מכירות סוף עונה וכד'.
  • עסקים שיכולים להשקיע תקציב ניסיון של 3000₪ לפחות למשך 2-3 חודשים. 

כמה עולה פרסום בגוגל?

מחיר הקידום הממומן בגוגל מתחלקת ל-2:

  1. עמלת ניהול הקידום, שיכולה לנוע בין 500 ₪ לניהול קמפיין אם מדובר במקדם שנמצא בתחילת דרכו ועד ל-1500-3000₪ אם מדובר במומחה פרסום ממומן בגוגל עם ניסיון ותיק עבודות מרשים.
  2. תקציב הפרסום, שלמעשה עובר ישירות לגוגל, ונקבע בהתאם לעלות לקליק עבור מילות המפתח כפי שנקבעה במכרזים של גוגל. באופן כללי, תקציב הפרסום צריך לעמוד על 1,500 ₪ לכל הפחות.

כך שבאופן כללי, קידום ממומן בגוגל אמור לעלות לכם לפחות 3,000₪ בחודש.

על השאלה "כמה עולה פרסום בגוגל?" הרחבנו בפוסט זה.

מוכנים להתקדם?

מעוניינים לקבל הצעת מחיר להקמה או ניהול קמפיין ממומן בגוגל?

מלאו את הטופס קבלו הערכת תקציב ואומדן עלות לקמפיין פרסום.

איך עושים קידום ממומן בגוגל עם Miloslavski Marketing?

סוכנות Miloslavski Marketing מתמחה בקידום עסקים בזירה הדיגיטלית, ובין תחומי הפעילות העיקריים שלנו נמנה ניהול קמפיינים בגוגל.

איך אנו עושים זאת?

מילוסלבסקי שיווק ופרסום - מומחים בקידום ממומן בגוגל וביוטיוב, בעלי תג גוגל פרטנרס (Google Partners). כאשר מדובר על קידום ממומן, מומלץ לפנות למומחה קידום ממומן שעבר הסמכות של גוגל.

הקמת קמפיין חדש

נשמח לבנות עבורכם קמפיין ברשת החיפוש של גוגל לפי סטנדרטים של גוגל.

אנו מוגדרים כ-Google Partners, מה שמאפשר לנו להיות בקשר עם התמיכה של גוגל, לקבל מגוגל פרסום משוב והמלצות.

ניהול קמפיינים ממומנים קיימים

אם יש לכם קמפיין בגוגל שכבר עובד, נוכל לבחון את הנתונים שלו (כמות המרות, גובה ההחזר (ROI), כמות הקלקות ביחס לחשיפות וכו') במטרה לדייק את הגדרות קהל היעד, לטרגט באופן ממוקד יותר את המודעות ולשפר את כל הביצועים של הקמפיין.

הגדרת גוגל אנליטיקס

אפשר לשלוט רק במה שאפשר למדוד!
אצלנו עובדים גם עם גוגל אנליטיקס חדש (Google Analytics 4), כי ככל שנדע מה הקמפיין שלנו מחולל ברשת, כך נוכל לדייק את פעולותינו, לקבל תוצאות טובות יותר ולמקסם את פעולות השיווק בגוגל.

גוגל שופינג

בניית קמפיין קידום מוצרים ב-Google Shopping, כולל בניית פיד מוצרים ויישום כל ההגדרות הנדרשות לשיפור ביצועי הקמפיין.

קידום ברשת המדיה של גוגל

הקמת קמפיין באנרים עם טרגוט לקהלי היעד של העסק באתרים מובילים שזוכים לחשיפה נרחבת.

קידום ממומן ביוטיוב

היוטיוב הוא אפיק שיווק עוצמתי, בשל העובדה שהוא מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל. 

אצלנו ניתן להפיק קמפיין שלם, כולל:

  • כתיבת תסריט,
  • הפקת הסרטון,
  • הקמת דף נחיתה,
  • וכמובן – בנייה וניהול מקצועי של הקמפיין.

עם עליית הקמפיין נוכל לעקוב אחר ביצועיו ולשפר את תוצאותיו תוך כדי תנועה. 

הפרסום ביוטיוב מתאים במיוחד לנישות עם מחיר גבוה לקליק (מעל 20 שקלים).

לפרטים נוספים על אופציות שונות לקידום ממומן ביוטיוב לחצו כאן.

ניהול קמפיינים בגוגל: מיתוסים נפוצים

במשך השנים נתקלנו במספר מיתוסים על קידום ממומן המסתובבים בשוק ישראלי. 

אם קידמתם את האתר שלכם בעזרת קמפיין PPC, יש סיכוי טוב ששמעתם כבר חלק מהמיתוסים הללו.
לפני שתתחילו לפרסם בגוגל, ממליצים לעבור על הרשימה הבאה:

מיתוסים על קידום אתרים ממומן בגוגל

מיתוס #1 – תוצאות מהירות

קמפיין ממומן מתחיל להביא תוצאות ( = לעבוד) מיד.

מציות – לפעמים עוברים מספר שבועות לפני שקמפיין מתחיל לעבוד "כמו שצריך" ולהביא פניות במחיר משתלם ובכמות נדרשת.

מיתוס #2 – שגר ושכח 

אחרי שפרסום התחיל לעבוד אין צורך להשקיע יותר מדי בניהול הקמפיין.

מציות – אפקטיביות של קמפיין יורד עם הזמן.

מיתוס #3 – כמה שיורת קליקים

מדד אפקטיביות של הקמפיין הוא כמות הקליקים (או מחיר לקליק).

מציות – כמות הקליקים זה סתם מספר! קמפיין מוצלח נמדד בחזר השעה. 

מיתוס #4 – יש לי אחלה אתר

אין צורך להכין אתר לקמפיין פרסום.

מציות – רוב האתרים בארץ לא מוכנים לקבל טרפיק מקמפיין פרסום.

מיתוס #5 – שלם 500 שקלים למקדם אתרים

משרדי פרסום ומומחי קידום לאתרים דורשים עמלה גבוהה מדי עבור ניהול הקמפיין.

מציות – עדיף לשלם יותר עבור ניהול הקמפיין ולנצל תקציב פרסום בצורה מיטבית.

מיתוס #6 – להיות מעל כולם

מודעות שלי חייבות להיות במקום הראשון (מעל המתחרים).

מציות – קמפיין מוצלח נמדד בתוצאות (בהחזר השקע) ולא במיקומים.  

מיתוס #7 – אני כבר בדף הראשון

אתר שמקודם אורגנית לא צריך פרסום ממומן.

מציות – גם עסק שאתר שלו נמצא בדף הראשון של גוגל יכול להגדיל קמות מכירות דרך קידום ממומן. 

סקירה קצרה של סוגי מודעות פרסום בגוגל

באמצעות פרסום ברשת החיפוש של בגוגל ובגוגל מפות תוכל להשיג יותר טרפיק לאתר. להלן מספר פורמטים של מודעות בגוגל פרסום.

מודעות ברשת החיפוש ובמפות

מודעות פרסום בתוצאות החיפוש של גוגל יופיעו מעל תוצאות החיפוש, תחת הכותרת "פרסום".

לקוחות פוטנציאליים יראו את הפרסומות שלך בדיוק ברגע כשהם יחפשו שירותים או מוצרים שדומים / זהים למוצרים או שירותים שלך. 

כמות פניות טלפוניות לעסק תוכל להגדיל בעזרת מודעות "שיחת טלפון" או באנגלית "Call Only".

דרך מודעות הללו תוכל לעודד לקוחות פוטנציאליים להתקשר ישירות לעסק שלך. כשהגולש ילחץ על המודעה, הוא למעשה יתקשר למספר העסק שמופיע במודעה.

למשוך יותר מבקרים לחנות הפיזית שלך תוכל דרך פרסום בגוגל מפות או בעזרת הוספת תוסף כתובת למודעות שלך.   
אם יש לך חשבון בגוגל לעסק שלי תוכל להוסיף למודעות פרסום כתובת העסק, מפה עם מסלול לעסק או המרחק אליו מהמיקום של המשתמש.

 

שיווק בגוגל מפות דרך קידום ממומן היא אופציה מושלמת למשוך לקוחות שנמצאים בקרבת העסק.

מודעות שופינג 

בטוח שראית אי פעם "כרטיסי מוצרים" שונים בדף תוצאות החיפוש של גוגל. זה מודעות של גוגל שופינג (Google Shopping).

מודעות מסוג זה מתאימות במחיוחד לפרסום מוצרים שנמכרים דרך חנות וירטואלית. 

מודעות שופינג יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל, ברשת המדיה או בשילוב עם מודעות וידאו.

מודעות ברשת המדיה של גוגל

מודעות פרסום ברשת המדיה של גוגל ("מודעות באנרים") יופיעו באתרים ובאפליקציות של רשת המדיה של גוגל כוללת מעל 2 מיליון אתרים.

בין היתר תוכל לפרסם:

  • בתיקיה "קידומי מכירות" בג'מייל,
  • בעמודי סרטונים ביוטיוב,
  • באתרי תוכן הגדולים בישראל.

מודעות וידאו

מודעות וידאו תוכל לפרסם דרך קידום ממומן ביוטיוב. 

סרטוני פרסום שלך יופיעו:

  • בתוצאות החיפוש של יוטיוב,
  • בסרטונים מומלצים,
  • בתוך סרטונים אחרים,
  • בדף הבית של יוטיוב.

איך פרסום ממומן עובד?

גוגל אדס יכול להיות החבר הכי טוב שלך או האויב הגרוע ביותר!

שיטת התשלום בגוגל פרסום היא (לרוב) לפי קליק (PPC – Pay Per Click). המפרסם ישלם רק עבור קליקים על המודעות.

מומחים רבים בקידום אתרים ממומן מנסים לשכנע בעלי עסקים לפרסם בגוגל:

"תמשלם רק עבור אותם הלקוחות שמעוניינים במידע כזו או אחרת בהצעה שלך".

מומחים רבים בקידום אתרים ממומן מנסים לשכנע בעלי עסקים לפרסם בגוגל: "תמשלם רק עבור אותם הלקוחות שמעוניינים במידע כזו או אחרת בהצעה שלך". אבל צריך לשים לב על אותיות הקטנות…

פרסום דיגיטלי דומה לאלכוהול Google Ads דומה לברמן.

דמיין שאתה נכנס לבר, מחפש משקה נחמד להרפות את צמאונך. אתה מבקש את הברמן – "היי, תביא לי ויסקי".

אולי רצית את וויסקי הזול ביותר. אבל, אם לא תסביר איזה וויסקי בדיוק אתה רוצה, הברמן ישתדל למזוג לך את הוויסקי הרווחי ביותר עבורו.אם יצאת מבר, נסעת ברכב שלך ונכנסת בעמוד חשמל (חס ושלום), הברמן לא אשם.

גוגל דומים לברמן. הם מרוויחים כאשר גולשים מקליקים על המודעות שלך. 

אתה מרוויח כשלקוחות משלמים לך עבור השירותים או המוצרים שלך. 

קליקים לא שווה כסף בקופה! פניות (לידים) לא שווה כסף בקופה!

אם לא תגדיר מטרות ויעדים שלך לפני הקמת הקמפיין הממומן. אם לא תתרגם אותם לשפה של שיווק דיגיטלי, אל תגיד אחר כך – "שיווק באינטרנט לא עובד לעסקים כמו שלי" או "גוגל פרסום זה בזבוז כסף".

אחרי תיאום ציפיות קצר בוא נחזור לדברים חיוביים.

קידום ממומן בגוגל יכול להתאים גם לחברות ענק וגם לעסקים בינוניים או אפילו קטנים. בהמשך נדבר על סוגי עסקים שפשוט חייבים להתחיל לפרסם בגוגל וגם על עסקים שאסור להם להתקרב לפרסום דיגיטלי בכלל.

רבים חושבים שמערכת פרסום של גוגל היא רק פלטפורמה שדרכה אפשר לפרסם את המוצר או השירות שלך במנוע החיפוש של גוגל.

האמת הוא שדרך המערכת תוכל ליצור גם פרסומות יעילות שיופיעו:

  • בבלוגים,
  • בפורטלים שונים,
  • אתרי חדשות,
  • באפליקציות מ-Google Play,
  • ביוטיוב,
  • בג'מייל,
  • ואפילו ב-EBAY ואתרים גדולים אחרים.

דרך פרסום בגוגל אפשר להגיע ליותר מ-90% ממשתמשי באינטרנט בעולם!

בנוסף לזה תוכל "לצבוע" גולשים באתר שלך ובהמשך להציג להם מחדש את המודעה שלך עד שהם יהו מוכנים לקנות. לשיטת פרסום הזאת קוראים "שיווק מחדש".

למה קידום ממומן?

7 סיבות לפרסם עסק שלך בגוגל

1. חשיפה ענקית.

עם פרסום ממומן בגוגל תוכל להגיע עם מסר השיווקי שלך ל-90% אנשים בעולם. קידום דרך מערכת פרסום של גוגל זה לא רק פרסום במנוע החיפוש של גוגל. דרך Google Ads , תוכל גם להגיע לאנשים שמשתמשים במנועי חיפוש מובנים באתרים אחרים. כמו, לדוגמה, ב-walla.co.il. גם תוכל להגיע לאנשים ביוטיוב, מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

2. שיטת תשלום נוחה.

 בקידום ממומן בגוגל משלמים רק עבור קליקים (שיטת תשלום Pay Per Click – PPC). תצטרך לשלם עבור הפרסום רק אחרי שגולש הקליק על המודעה שלך כדי להיכנס.

3. שקיפות ושליטה מלאה בתקציב הפרסום.

אתה קובע את התקציב של הקמפיין אדוורדס שלך. בכל עת תוכל לשנות את התקציב או לעצור את הקמפיין בהתאם ליעדים וביצועים.

4. פרסום ממומן: הזדמנות לפנות לאנשים הנכונים ברגע הנכון.

 גוגל פרסום (Google Ads) מאפשר להציג מוצרים או שירותים שלך לגולשים בדף הראשון של גוגל בדיוק ברגע שהם מחפשים אותם וכבר מוכנים לרכישה.

5. שיווק מחדש (רמרקטינג).

 מחקרים הוכיחו שהיום לפני הרכישה בן אדם צריך להגיע למגע עם העסק 6-7 פעמים. רמרקטינג ("שיווק מחדש") של גוגל יכול לעזור לך להחזיר לקוחות פוטנציאליים ש"נטשו" ולשכנעה אותם לקנות מוצרים שלך או להזמין את השירות שאתה מציע.

6. יכולות המיקוד (Targeting) מגוונות.

 כל יום אנחנו משמשים ב-Gmail, צופים בסרטונים ביוטיוב, מחפשים בגוגל, נכנסים לאתרים עם קוד מעקב של גוגל וכמובן משתמשים בפלאפונים עם מערכת הפעלה Android – עוד פיתוח של גוגל.גוגל יודע אליך הכול. לא מאמין? לחץ כאן ותבדוק!

7. תוצאות מהירות עם פרסום ממומן בגוגל.

 בשונה מ"קידום אורגני", בפרסום ממומן בגוגל אין צורך לחכות חודשים או שנים עד שמודעות שלך יופיעו בדף הראשון של גוגל. אתר שלך יופיע בדף הראשון של גוגל מרגע תחילת הקמפיין.

השג לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן בגוגל - Google Ads!

רוצה להיות ראשון בגוגל?

תשאיר פרטים וקבל הערכת תקציב פרסום חודשי

מדריכי קידום ממומן בגוגל

5 טיפים לבחירת מילות המפתח הנכונות לצורך קידום ממומן בגוגל

איזה סוג קמפיין אדוורדס מתאים לעסק שלך?

מונחים בסיסיים בפרסום ממומן

לשלוח הודעה בוואטסאפ
1
יש לך שאלות?
שלום 👋

צריך עזרה עם קידום אתר או פרסום ממומן בגוגל?
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.