fbpx

מומחה מוסמך לפרסום בגוגל

  • 7 שנות ניסיון בתחום קידום אתרים
  • עשרות לקוחות מרוצים
  • מאות קמפיינים מוצלחים במגוון תחומים
מחפשים מומחה לפרסום בגוגל? מצאתם! נעים להכיר, יהודה מומחה לקידום ממומן בגוגל וביוטיוב.
מילוסלבסקי שיווק ופרסום - מומחים בקידום ממומן בגוגל וביוטיוב, בעלי תג גוגל פרטנרס (Google Partners). כאשר מדובר על קידום ממומן, מומלץ לפנות למומחה קידום ממומן שעבר הסמכות של גוגל.

לעיתים קרובות מידי מנכ"לים, בעלי עסקים ומנהלי שיווק מוצאים את עצמם בחיפוש אחר מומחה לפרסום בגוגל שינהל קמפיינים באיכות גבוהה ויצליח להשיג את התוצאות הרצויות. עם לא מעט אנשי פרסום בינוניים במקרה הטוב, אין זה מפתיע שרבים מתאכזבים מתוצאות הקמפיינים שלהם בגוגל. האם מומחה שיכול לייצר תוצאות הוא בקשה מוגזמת?

היום השוק רווי במקצועני פרסום. אני לא אתפלא אם תגידו שכבר קיבלתם לפחות מספר הצעות ממקדמי אתרים או ממשרדי פרסום לניהול קמפיין עבור הפרויקט שלכם.

השאלה שכולם שואלים היא אחת – איך לבחור את "האיש הנכון" – מקצוען אמיתי, כזה שקשוב לצרכים של הלקוח, מבין את צורכי העסק, יודע להגיע ישירות אל קהל היעד, להשיג את מטרת הקמפיין במהירות שיא ושכיף לעבוד אתו?

המשיכו לקרוא. יכול להיות שמצאתם אחד כזה ממש עכשיו.

נעים להכיר, שמי יהודה מילוסלבסקי

מומחה מוסמך לפרסום בגוגל, מקדם מנוסה בגוגל, ביוטיוב ובפייסבוק שיודע להביא תוצאות ללקוחות.

אין לי ספק שאתם חייבים לראות כדי להאמין, אז הנה לינקים לפרויקטים מוצלחים שניהלתי:

מזמין אתכם להתנסות ללא עלות!

נתחיל מבדיקת אפיק הפרסום הכי יעיל עבורכם. במקביל נבין מה גובה התקציב שנחוץ למטרת הקמפיין ונעריך את ביצועי הקמפיין. 

אשמח להציע אחת מתוך 3 ההטבות הבאות לבחירה:

  1. אומדן קמפיין פרסום. בעזרת תכנון התקציב לקמפיין הממומן תוכלו להבין כמה נחוץ וכדאי לכם להשקיע בקידום בגוגל ולקבל הערכת ביצועים של הקמפיין (כמות פניות או רכישות). רוצים לקבל דוגמה לאומדן קמפיין ישירות למייל? לחצו כאן!
  1. מחקר מתחרים. חשוב להבין שאנחנו לא נמצאים בוואקום. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נחשפים גם לפרסומות של המתחרים שלכם. בואו נבדוק מה קורה בשוק ונדייק את האסטרטגיה השיווקית שלכם!
  2. בדיקת אתר / דף נחיתה. הרבה פעמים הפרסום "לא עובד" בגלל שהאתר נבנה כאתר תדמית או שהוא ממוקד קידום אורגני, ובכלל לא מותאם לפרסום ממומן. בדיקת הדף או האתר תאפשר לכם לבחון האם הם מתאימים לקמפיין ממומן, ואם לא, כיצד ניתן לשפר אותם כך שיניבו עבורכם את תוצאות הקידום הטובות ביותר.

לבחירת המתנה יש למלא פרטים בטופס 

קצת עלי

אני בן 34, בעל תואר ראשון ושני בפיזיקה, נשוי ואב ל-5.
אני עוסק בקידום חברות ועסקים באינטרנט כבר מעל 7 שנים, ובעל ניסיון בתחום השיווק והמכירות מעל 15 שנים.
לאורך שנות עבודתי בתחום השיווק בניתי מאות קמפיינים לעשרות לקוחות מתחומים שונים.

אני עובד כמומחה לקידום אתרים מאז 2015. עברתי עשרות הסמכות קורסים בתחום שיווק דיגיטלי בכלל ובתחום קידום אורגני וממומן בפרט.

למה לפנות דווקא אלי?

מה הדבר החשוב ביותר שעליכם לבחון כאשר אתם מחפשים מומחה מומלץ לפרסום בגוגל אדס?

התשובה לכך היא המלצות!

להלן מספר המלצות של לקוחות שלי, שהשיגו את המטרות העסקיות שלהם בעזרת קידום ממומן בגוגל:

מעוניינים לשוחח עם הממליצים לפני שנתחיל לעבוד יחד?

מלאו טופס וקבלו רשימת מספרי טלפון של הממליצים מיד לאחר שיחת היכרות קצרה

מיהו מומחה קידום ממומן?

לא רק ידע טכני!

כמובן מומחה לפרסום בגוגל אדס חייב להיות בעל הסמכה נדרשת, אבל זה לא מספיק.

קיבלתי תעודת מומחה גוגל אדוורדס. הסמכה הראשונה שלי באקדמיית פרסום של גוגל עברתי בשנת 2016. והמשכתי לעבוד מומחה פרסום ממומן בגוגל.
תעודת מומחה לקידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל
מאת Academy for Ads
לדעתי, כל מומחה אופטימיזציה לגוגל חייב לעבור מבחנים של גוגל.
מומחה גוגל אנליטיקס
תעודת הסמכה מאת Analytics Academy
עברתי מבחן "פרסום ברשת המדיה של גוגל" ובנוסף לתואר של מומחה לקידום אורגני הפכתי למומחה קידום בגוגל.
תעודת מומחה לשיווק ברשת המדיה של גוגל
מאת Academy for Ads
ב-2016 למדתי במשך חצי שנה בקורס "שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט" במכללת האקריו – HackerU שברמת גן.
הענקת תעודות בטקס סיום הקורס "שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט"
מכללת האקריו – HackerU, 2016-2017
זכינו בפרס מגוגל פרטנרס בתחרות "Partners Rewards".
מספר פעמים זכיתי בפרס מגוגל בתחרות "Partners Rewards"

אף על פי שקידום בגוגל אדס הוא כלי עוצמתי להשגת מטרות שיווקיות של העסק, הוא לא מספיק בכדי ליצור קמפיין איכותי ברמה הגבוהה ביותר. 

מסיבה זו, לבדו הוא לא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיין, בדיוק כמו שרכישת מצלמה לא הופכת אתכם לצלמים מקצועיים. ללא הכשרה, ידע טכני ומקצועי ושיטות עבודה לא ניתן להשיג את הפריים המושלם ולא ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר של הקמפיין הממומן.

הבינוניות הזו נפוצה בקרב אנשי פרסום, מקדמי אתרים ואנשי שיווק מכל התחומים, בעיקר בזירה הדיגיטלית. 

רבים מאמינים שמעט היכרות עם מנגנוני הפרסום השונים מספיקה לקידום עסקים, אך הכסף בסופו של דבר מושקע בצורה לא יעילה, והחזר ההשקעה מאוד מאוד נמוך. 

זה יוצר לכל מקצועני הפרסום האמיתיים מוניטין רע מאוד וגורם לבעלי העסקים לפספס הזדמנויות אדירות להצלחה.

שיווק מכיל הרבה יותר מידע טכני. 

יש כאן תחומים רבים שנדרש להכיר, ומיומנויות שונות – קופירייטינג, קריאייטיב, הפסיכולוגיה של השיווק, הנעה לפעולה ועוד. 

המכלול של כל הידע והמיומנויות האלו הוא שמבדיל בין מקדם סביר למקצוען אמיתי. את ההבדל רואים רק בתוצאות הקמפיין.

כבר מפרסמים בגוגל?

רוצים לקבל תמונת מצב של הקמפיין ולדעת עד כמה הוא יעיל?

השאירו פרטים בטופס וקבלו ציון מ-1 עד 10 באשר למצב הקמפיינים שלכם

מה משותף בין רואה חשבון טוב ומומחה גוגל אדוורדס (גוגל אדס)?

אחד הלקוחות הוותיקים שלי (מנהל שיווק של חברה בתחום הרפואי) סיפר לי בפגישה רבעונית על המלצה שקיבל פעם מתמיכה טכנית של אדוורדס (היום כבר גוגל אדס). נציג של גוגל המליץ לו למצוא "מנהל קמפיינים טוב". 

"ואיך יודעים שמנהל קמפיינים הוא באמת טוב?" שאל הלקוח. 

"צריך לבחור מנהל קמפיינים בדיוק כמו שבוחרים רואה חשבון" ענה היועץ של גוגל. 

הלקוח חשב שרואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, אבל ליתר ביטחון, החליט להתייעץ עם המנכ"ל של החברה.

"רואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, נכון?" שאל מנהל השיווק את המנכ"ל.

המנכ"ל חייך וענה: "רואה חשבון טוב זה רואה חשבון שיודע חוקים ויכול לשחק איתם בצורה כזאת שאנחנו נשלם כמה שפחות מיסים. במסגרת החוק כמובן".

הנמשל ברור. בתמיכה של גוגל(!) המליצו ללקוח למצוא מומחה כזה שיכול לעקוף את הכללים של גוגל (מבלי לעבור עליהם) לטובת הלקוח. 

הרחבתי על הנושא במאמר "למה אתם עדיין צריכים מומחה לקידום בגוגל"

כמה עולה ניהול קמפיין מקצועי?

בגדול, כמה שיותר! הסיבה לכך היא, שכאשר קמפיין פרסום מנוהל כמו שצריך, העסק מרוויח יותר ומגדיל את תקציב פרסום. 

על מחירי פרסום בגוגל הרחבתי בפוסט הזה.

אם אתם רוצים לבדוק כמה תצטרכו להשקיע בפרסום בגוגל, אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות ולקבל תכנון תקציב (אומדן קמפיין), שכולל הערכת ביצועים במתנה. כל מה שעליכם לעשות זה למלא פרטים בטופס.

שיקולים נוספים לבחירת מומחה PPC

לפי המלצות שפורסמו באתר ppc.world (אחד מהאתרים הנחשבים ביותר בתחום קידום ממומן), תוצאות טובות אינן העדות היחידה למקצועיותו של מומחה ה-PPC.

בנוסף לתעודות ולתוצאות, כל מקצוען שיווק אמיתי אמור:

כתבה שפרסמתי בדפי כתום - "ניהול קמפיין בגוגל: לבד או עם מומחה לקידום ממומן".
כתבה נוספת – איך לקדם עסק מקומי בעזרת פרסום ביוטיוב.
  • להודות בכישלונות ובטעויות. בכל זאת, כולנו בני אנוש שיכולים לטעות, וזה נפלא, כי משם מגיעות התובנות הגדולות מכולן. מקדמי אתרים אינם יוצאי דופן. 

כאשר המקדם טועה, הוא צריך להסיק מסקנות ולהבין כיצד להימנע מלחזור על אותה הטעות בעתיד. דרך אגב, בלינק הזה תוכלו למצוא דו"ח – 5 טעויות הנפוצות בפרסום ממומן בגוגל.

זהו זה. הדף נגמר. הגיע הזמן להחליט!

מסע בן אלף מייל מתחיל תמיד בצעד אחד!

מסע הפרסום המוצלח שלכם מתחיל משיחת אפיון ראשונית.

לקביעת השיחה מלאו את הטופס.