fbpx

למה אתם צריכים מומחה פרסום ממומן בגוגל?

גוגל אדס ופייסבוק עומלים רבות על טכנולוגיות חכמות שמבוססות על בינה מלאכותית ועובדות על חצי אוטומט לפרסום ברשת. 

אין ספק שזה נפלא, אבל זה תמיד מעורר בקרב קהילת אנשי השיווק בדיגיטל חששות ותגובות בסגנון 

"זהו, מומחי פרסום ממומן, גם אתכם הרובוטים החליפו. חפשו קריירה חדשה"!

זהו זה! מה תעשו עכשיו? מי בכלל צריך היום מומח PPC?

בתגובה לכך, מומחי קידום ממומן ממהרים להגיב, וטוענים שלהם זה לא יקרה או שהמערכות האלו לא כל כך חכמות.

תגובה של מומחה לקידום אתרים: מערכות פרסום עדיין לא עושות אופטימיזציה ברמה של בנאדם. מי שרוצה לעבוד עם קמפפיינים אוטומטיים - בהצלחה!

תוכן עניינים

אז מי צודק?

למה מאות חברות ובעלי עסקים משלמים אלפי שקלים למשרדי פרסום ולמומחי PPC פרילנסרים?!

התשובה הקצרה היא, שלמערכות פרסום יש אינטרס משלהן. 

אם תתקשרו לגוגל ותשאלו מה לעשות אם קמפיין שלכם לא עובד מספיק טוב, התשובה שתקבלו תהיה משהו בסגנון "תגדילו תקציב ותשתמשו באסטרטגיות חכמות".

גוגל פרסום רוצים להרוויח יותר, והם וגם רוצים שתשתמשו בפיצ'רים חדשים שהם פיתחו. 

אחרי הכל, הם השקיעו בזה מיליוני דולרים שצריך להחזיר. 

חשוב להבין, שלמומחה לפרסום בגוגל יש אינטרס אחד – לייצר ללקוח תוצאות! בגלל זה הוא תמיד בצד שלכם.

אם פונה אלינו לקוח שלא כדאי לו לעשות פרסום מומן בגוגל, התשובה שהוא יקבל היא אחת – "אל תפרסם בגוגל".

וזה המקום להזכיר, שאם אתם עדיין מתלבטים האם פרסום דרך Google Ads (Google AdWords) מתאים לכם, הרשמו לייעוץ ללא עלות לבדיקת כדאיות פרסום במדיה דיגיטלית. 

לקביעת שיחת ייעוץ מלאו את הטופס

במסגרת הייעוץ מומחה לפרסום בגוגל אדס יעזור לכם להבין האם כדאי לכם לפרסם באינטרנט, נכון לשלב הנוכחי בהתפתחות העסק, ואם כן באיזו פלטפורמה או שיטת קידום תוכלו לקבל תוצאות הכי מהירות ואפקטיביות.  

הצלחה בקידום ממומן מבוססת נתונים

לפעמים אפשר לשפר ביצועים של קמפיין פרסום דרך הטיפול בצד הטכני בלבד.

הנה סיפור על לקוח שהגיע אלינו אחרי שהביצועים של הקמפיינים שלו ברשת ירדו משמעותית. זה התבטא בכך שתקציב הפרסום עלה במשך כמה חודשים וכמות הפניות ירדה.

לצערנו זה קרה אחרי שהלקוח קיבל "עזרה" מאת "מומחה גוגל אדוורדס" שאיתר בתמיכה הטכנית של גוגל אדס. 

נציג של המערכת המליץ ללקוח להשתמש באסטרטגיות בידינג חדשות שגוגל השיקו באותה עת. 

*שלא תחשבו שאנחנו נגד גוגל. אנחנו הרי גוגל פרטנרס ומומחים שלנו מדברים עם נציגי גוגל לעתים קרובות, אבל לא תמיד בעל העסק יכול ליישם ב-100% כל ההמלצות שנציגי גוגל מחלקים, או ליתר דיוק, נציגי החברה שמייצגת את גוגל בשוק הישראלי.

זכינו בפרס מגוגל פרטנרס בתחרות "Partners Rewards".

נחזור ללקוח שלנו. 

הלקוח העביר את הקמפיינים לאסטרטגיית בידינג אוטומטית, אבל מה ששכחו להסביר לו זה, שקודם כל צריך ללמד את המערכת מה המפרסם בדיוק רוצה להשיג. 

תחילה יש להגדיר המרות במערכת של גוגל פרסום (או גוגל אנליטיקס), לוודא שהכול עובד תקין ושכמות הפניות בממשק גוגל פרסום תואם לכמות הפניות / הרכישות, לתת למערכת לצבור דאטה (30-50 המרות), ורק אז לנסות לעבור לאסטרטגיית בידינג חכמה ורצוי בשלבים.

אז מה בדיוק עשינו?

רוב הרכישות אצל הלקוח מתבצעות בשיחה טלפונית. זאת אומרת שהיינו חייבים להגדיר מעקב אחרי שיחות טלפון (לא קליקים על מספרי טלפון) ולממשק מערכת מדידת שיחות לגוגל אנליטיקס.

על הדרך הגדרנו באופן תקין גם המרות פשוטות כמו שליחת טפסים באתר או רכישת אונליין. 

אחרי שהגדרנו המרות וצברנו קצת נתונים, עשינו אופטימיזציה לקמפיינים על בסיס ביצועים, וכתוצאה מכך אחרי 1.5 חודשי עבודה:

  • תקציב הפרסום ירד ב-19.28%
  • כמות הפניות עלתה ב-116% (פי 2)
  • עלות לפניה ירדה ב-62.64%
ניהול קמפיין בגוגל אדוורדס מבוסס נתונים: לפעמים ביצועים של פרסום ממומן אפשר לשפר דרך הטיפול בצד הטכני בלבד.

לסיכום

כן, צריך מומחה פרסום בגוגל כי:

  1. עדיין יש מלא הגדרות טכניות – צריך לדעת לעבוד עם בינה מלכותית של מערכות פרסום.

  2. קמפיינר טוב הוא גם איש שיווק שמתאים את השיווק של הלקוח לפלטפורמה הרלוונטית. 

  3. הכי חשוב – מומחה קידום ממומן בגוגל תמיד בצד של הלקוח.

צריכים פרסום בגוגל שבאמת עובד?

להצעת מחיר להקמה או ניהול קמפיין - מלאו את הטופס