fbpx

איך הכפלנו את כמות הפניות פי 5 באמצעות ניהול קמפיין פרסומי בגוגל אדוורדס

מעשה שהיה כך היה.

למילוסלבסקי מרקטינג פנה בעל חברה עם קמפיין אדוורדס פעיל עוד בימים שבהם Google Ads נקרא Adwords. הוא סיפר שיש לו קמפיין פרסומי, שהוא מעוניין לבחון את ביצועיו, ושאנשי המקצוע שלנו ייעצו לו כיצד אפשר לשפר אותם ולמקסם את תוצאותיו.

תוכן עניינים

שם הלקוח: יזמי תמ"א מומלצים.
תיאור הפרויקט: חברה עובדת בתחום הבניה, המתמחה בפרויקטים של תמ"א 38.
מטרת הקמפיין: להגדיל את כמות הפניות מאתר החברה במסגרת התקציב הקיים.

תוצאות הקמפיין:

לאחר 4 חודשי עבודה על קמפיין קידום ממומן בגוגל

  • המחיר לליד ירד ב- 87%.
  • כמות הלידים הכפילה את עצמה פי 5.
  • ROI, ההחזר עבור ההשקעה עלה באופן משמעותי.
ניהול של כל קמפיין פרסומי מוצלח בגוגל מתחיל מניתוח מצב הקיים ותכנון עבודה ל3-4 חודשים הקרובים.

שלב 1 – ניתוח חשבון וקמפיין פרסום

הרבה מאוד מפרסמים, גם כאלו שמגדירים את עצמם כמומחים לקידום ממומן, לא תמיד יודעים מה עובד להם ומה לא. 

כאשר מגיע לידינו חשבון פרסום חדש, אנחנו קודם כל בודקים האם המעקב אחר המרות האתר הוגדר נכון.

במקרה המדובר, סידרנו תחילה את מעקב הפניות מהאתר והגדרנו מעקב אחר הפעולות הנדרשות, ביניהן יצירת קשר טלפונית ויצירת קשר דרך הטפסים השונים.

הסוד של הקמפיין פרסומי מוצלח בגוגל ובפייסבוק – מתחילים מניתוח וממשיכים עם ניהול הנכון. סיפור הצלחה של קמפיין אדוורדס שהכפיל כמות הפניות לעסק פי חמש.

מה זה המרה?

המרה (Conversion) זה מעבר ממצב א' למצב ב'. 

נסביר.

אם לדוגמה, בנינו דף נחיתה, כניסת הלקוחות לדף (יצירת טראפיק) היא מצב א'. 

אם הלקוחות ביצעו את מה שרציתם שהם יבצעו, זה מצב ב', כלומר המרה.

ובמילים אחרות, המרה היא מצב שבו הלקוח מבצע פעולה כלשהי שהוגדרה לו מראש – להשאיר פרטים, להירשם לקורס, לבצע רכישה, להצטרף לרשימת התפוצה וכו'.

גם קליק על המודעה נחשב להמרה, כל עוד זה מה שרצינו שהגולש יעשה.

גולשים שנחשפים למודעות פרסום עשויים להקליק על המודעה ולהגיע לאתר של המפרסם. זה אומר שהחשיפה למודעה היא מצב א', והכניסה לאתר היא מצב ב'. במצב כזה שיעור קליקים של המודעה יהווה עבורנו את יחס ההמרה.

המשמעות של יחסי המרה (CR או Conversion Rate) היא כמות הגולשים שהגיעו לשלב ב' מתוך סך כל הגולשים שהיו בשלב א'. 

כדי לחשב את יחס ההמרה נכפיל את כמות הגולשים שהגיעו לשלב ב', נכפיל ב- 100 ונחלק במספר כל האנשים שהגיעו לשלב א'.

לדוגמא, 100 גולשים נכנסו לדף נחיתה (שלב א'). 23 מילאו טופס יצירת קשר (שלב ב').

 23 (שלב ב') * 100, חלקי 100  (שלב א') = 23%.

יש לכם קמפיין פרסום פעיל בגוגל? 

רוצים שנוודא שמעקב ההמרות הוגדר נכון בחשבון הפרסום שלכם ובגוגל אנליטיקס?

מלאו את הטופס וקבלו בדיקה ראשונית של חשבון פרסום שלכם במתנה !

שלב 2 – אופטימיזציה בסיסית לקמפיין פרסומי בגוגל

אחרי שקיבלנו דאטה ראשונית ממערכת פרסום ביצענו סבב אופטימיזציה (שיפור של הקמפיין):

  • חילקנו קמפיין ממומן לקבוצות מודעות לפי קבוצות של מילות מפתח.
  • שללנו קהלי יעד שאינם רלוונטיים לפי מיקום, שאילתות ונתונים דמוגרפיים נוספים.

בתום חודש אחד של ניהול קמפיין ממומן כמות הפניות עלתה ב- 30%. 

המחיר לפניה ירד ב- 25%.

שלב 3

פילוח ואופטימיזציה לקמפיין שיווק מחדש – רימרקטינג (פרסום באנרים)

החל מהחודש השני התחלנו לעבוד עם רשת המדיה של גוגל (Google Display Network).

ביצענו אופטימיזציה לקמפיין שיווק מחדש (מודעות באנרים שרודפות אחרי הגולשים שביקרו באתר ולא ביצעו המרה, כלומר לא עברו משלב א' לשלב ב').

כתוצאה מכך, המחיר לפניה בקמפיין השיווק מחדש ירד ב-73%!

קמפיין פרסומי ברשת המדיה של גוגל מומלץ להתחיל מהקמת קמפיין אדוורדס מסוג "שיווק מחדש". במילוסלבסקי שיווק ופרסום יודעים איך לעשות את זה נכון.

רימרקטינג (או בעברית – שיווק מחדש) זה קמפיין פרסום ממוקד גולשים שכבר ביקרו באתר שלכם שממקסם את תוצאות הקמפיין ומאפשר לכל מי שהתלבט, שכח, לא מצא זמן או כל דבר אחר להיחשף שוב למודעה, להסיר התנגדויות ולבצע המרה.

שלב 4 

המשך ניהול קמפיין ממומן ובניית קמפיין נוסף ברשת המדיה של גוגל

על בסיס הנתונים החדשים שהתקבלו מהשלב הקודם פילחנו קהלי יעד רלוונטיים, בנינו קהלים מותאמים אישית באופן מדויק והפעלנו קמפיין באנרים לרשת המדיה בגוגל אדס.

אחרי שלושה חודשים של ניהול קמפיין ממומן הצלחנו להוריד מחיר לפניה ל-24 שקלים.

פעולותינו סייעו לנו להביא ליד במחיר נמוך יותר ב-84% מהמחיר שהלקוח שילם לפני שהגיע למילוסלבסקי מרקטינג.

שלב 5 

מפתח לקמפיין פרסומי מוצלח 

הסוד של ההצלחה בניהול קמפיין ממומן בגוגל, פייסבוק, טיקטוק או בכל פלטפורמה פרסומית בדיגיטל מורכב מהצעדים הבאים:

  • מעקב אחר הביצועים
  • ניתוח תוצאות
  • בניית קמפיינים חדשים לצורך ניסיונות
  • שיפור אתר ודפי נחיתה
  • הסקת מסקנות
  • ביצוע עדכונים בהתאם 

או בקצרה – בהמשך עבודה עם קמפיין שיווק. 

אם יש לכם זמן להשקיע בזה, אתם יכולים לנהל קמפיין פרסום לבד.

אנו  מזמינים אתכם להירשם לערוץ היוטיוב שלנו, שם תוכלו למצוא טיפים שימושיים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים של הקמפיינים שלכם.

אם חשוב לכם שמומחים מקצועיים ומנוסים בניהול קמפיינים יטפלו בחשבון הפרסום שלכם, 

מלאו את הטופס וקבלו בדיקת קמפיינים מתנה.

אם טרם פרסמתם בגוגל, אתם מוזמנים למצא את הטופס ולקבל אומדן קמפיין ממומן.