...

קידום חנות וירטואלית: מדריך לקידום אתרי חנות באינטרנט

קידום חנות וירטואלית חיוני להצלחה בשוק התחרותי של היום. אם כבר הקמתם אתר מכירות לחנות שלכם, עשיתם את הצעד הראשון לקראת שגשוג. עם זאת, כדי לשגשג באמת, חיוני להשקיע בקידום החנות הווירטואלית שלך.

הידעתם שלקוח פוטנציאלי נחשף לעסק 6 פעמים בממוצע לפני ביצוע רכישה או יצירת קשר עם העסק? 

זה מדגיש את החשיבות של הגעה עקבית לקהל היעד שלכם. ובכל הנוגע לקידום אתרי חנות, הסטטיסטיקה מראה שיש כסף להרוויח בשוק הישראלי.

 

על פי נתונים שפורסמו במגזין "גלובס", היו בישראל כ- 600 חנויות וירטואליות כבר בשנת 1999. קדימה לשנת 2021, וישראל מחזיקה במקום ה-36 בעולם מבחינת גודל שוק המסחר האלקטרוני, עם הכנסות שמגיעות ל- 6 מיליארד דולר. המדינה מספקת גם הזדמנות מצוינת למוכרים מקוונים ממדינות זרות, כפי שנאמר על ידי מנהל הסחר הבינלאומי האמריקאי.

 

השימוש באינטרנט בישראל עומד על כ- 87% מכלל האוכלוסייה, כאשר 47% עוסקים בפעילות מסחר אלקטרוני. זה 4 מיליון צרכנים מתוך אוכלוסייה של 9 מיליון אזרחים ישראלים. יתרה מכך, מספר משתמשי המסחר האלקטרוני צפוי לגדול ב-25% עד 5 מיליון משתמשים בישראל עד שנת 2025. לעומת זאת, שיעור הצמיחה בארה"ב עומד על 11% בלבד.

 

אם נסתכל על היסטוריית הנתונים, נפח השוק של 100 חנויות האיקומרס המובילות בישראל גדל ב- 78% מאז 2018. צמיחה זו תומכת עוד יותר בתחזית לעלייה בפעילות המסחר האלקטרוני בארץ.

 

בהתחשב בסטטיסטיקה זו, מתברר כי קידום אתרי חנות בשוק הישראלי יכול להיות מאמץ משתלם. על ידי מיקוד אסטרטגי למספר ההולך וגדל של משתמשי אינטרנט ומינוף תעשיית המסחר האלקטרוני המתרחב, אתם יכולים להתחבר לבסיס לקוחות משגשג ולהגדיל את המכירות שלכם באופן משמעותי.

לעסק בינוני או קטן בתחום איקומרס לא יהיה פשוט להתחרות עם שחקנים גדולים שתופסים את רוב השוק. רק 3 מתוך 5 אתרי מסחר הגדולים בישראל הם חברות ישראליות.
אתרי חנות הגדולים בישראל

הכנת החנות הווירטואלית לקידום באינטרנט

הכנת חנות וירטואלית לקידום באינטרנט הינה חיונית להבטחת קמפיין שיווקי מוצלח. לפני שאתם מתחילים להשקיע בקידום חנות באינטרנט, חשוב להשקיע בחנות עצמה. 

להלן כמה צעדים מרכזיים להכנת החנות הווירטואלית שלכם לקידום מקוון.

השתמשו בשיווק מבוסס נתונים

אחד הכלים היעילים ביותר למדידת ביצועי החנות שלכם הוא Google Analytics.

על ידי שילוב של Google Analytics עם האתר שלכם, אתם יכולים לעקוב אחר מדדים חשובים ולאסוף תובנות חשובות לגבי המבקרים שלכם באתר, ההתנהגות הצרכנית שלהם וביצועי האתר שלכם.

דוגמה: בדקו את המוצרים הפופולריים ביותר ואת ערוצי התנועה הרווחיים.

יותר קל לעשות קידום חנות וירטואלית אחרי שעברתם על דוח רכישות בגוגל אנליטיקס.

השתמשו ב-Google Analytics כדי לנתח אילו מוצרים הם הפופולריים ביותר בקרב הלקוחות שלכם. בנוסף, זהו את ערוצי התנועה שמביאים את המבקרים בעלי ההמרה הגבוהה ביותר. 

נתונים אלה יעזרו לכם לבנות אסטרטגיית שיווק ממוקדת ולהקצות משאבים ביעילות כדי למקסם את מחזור המכירות.

קידום אתרי חנות מבוסס נתונים בדרך כלל מצליח הרבה יותר.

מעקב אחר שיעורי ההמרה

שיעור ההמרה הוא אינדיקטור מכריע לקידום חנות וירטואלית. הוא מייצג את היחס בין מספר המבקרים שמבצעים רכישה לבין המספר הכולל של המבקרים באתר שלכם. 

לדוגמה, אם 2 מכל 100 מבקרים מבצעים רכישה, שיעור ההמרה של האתר שלכם הוא 2%.

  • שאפו לשיעור המרה בין 1% ל- 2%, הנחשב לשיעור ההמרה הממוצע, תלוי בתעשייה ובערוצי הפרסום שלכם.
  • שיעור המרה מעל 2% נחשב לטוב מאוד, והוא מעיד על שיווק יעיל ורמת מעורבות גבוהה של לקוחות.
  • אם שיעור ההמרה שלך נמוך מ- 2%, עליכם להתמקד בשיפורו.

 

טיפים לשיפור שיעורי ההמרה:

 

  • בצעו אופטימיזציה לנייד – ודאו שהחנות הווירטואלית שלכם מותאמת למכשירים ניידים. לקוחות רבים גולשים ומבצעים רכישות מהסמארטפונים שלהם, לכן חיוני שהאתר שלכם יעבוד בצורה חלקה ויספק חוויית סלולר חלקה.
  • שפרו את מהירות האתר – חנות וירטואלית, יחד עם כל אתר שיווקי, אמורה להיטען במהירות. אתרים בטעינה איטית עלולים להוביל לאחוזי יציאה גבוהים מדף הכניסה ולכך שלקוחות פוטנציאליים ינטשו את עגלת הקניות שלהם. בצעו אופטימיזציה של ביצועי האתר שלכם כדי לספק חווית משתמש מהירה ומגיבה.
  • הבטיחו את אבטחת אתר המסחר – בניית אמון ואמינות חיונית לקונים מקוונים. ודאו כי אתר המסחר שלכם מאובטח, עם תעודות SSL ושערי תשלום מאובטחים. הציגו תגי אמון וסמלי עסקאות מאובטחות כדי לספק ביטחון ללקוחות שלכם.
  • צרו אמינות – כללו מידע חיוני באתר האינטרנט שלכם, כגון פרטי התקשרות, מידע עסקי, מדיניות החזרה ותמיכת לקוחות. פרטים אלו משרים אמון בלקוחות פוטנציאליים וממחישים את המחויבות שלכם לספק חווית קנייה אמינה ובטוחה.
  • בצעו אופטימיזציה של דפי מוצר – השקיעו באופטימיזציה שיווקית עבור דפי המוצר שלכם. צרו תיאורי מוצר מושכים, חזותיים אטרקטיביים וקריאות ברורות לפעולה. השתמשו בטכניקות משכנעות, כגון חוות דעת של לקוחות והוכחה חברתית, כדי לשפר את הנראות של המוצרים שלכם. 

עכשיו, כשהחנות הווירטואלית שלכם מוכנה לקידום בואו נדבר על טרפיק.

ניהול קמפיין בגוגל מבוסס נתונים: לפעמים ביצועים של פרסום ממומן אפשר לשפר דרך הטיפול בצד הטכני בלבד.

איך מקדמים חנות וירטואלית בגוגל?

יש כל כך הרבה דרכים שבאמצעותן ניתן לקדם חנות אינטרנטית, וריבוי האפשרויות עלול לגרום לכם להתבלבל. על מנת שלא תבזבזו את תקציב השיווק שלכם, ושכל פעולה שתנקטו תניב עבורכם את החזר ההשקעה הגבוה ביותר, לא פחות חשוב לבחון היכן כדאי להתחיל.

 

 איפה מתחילים קידום חנות וירטואלית?

כפי שציינו, יש אין סוף דרכים לקידום חנות אינטרנטית, אך הבחירה היכן להתחיל תלויה בעיקר במצב העסק. בהמשך נבין מספר עקרונות ונדבר על 5 השיטות הכי יעילות בשנת 2023 לקדם את החנות האינטרנטית שלכם.

קידום חנות אורגני או קידום ממומן?

כדי לקבוע האם לצורך קידום חנות אינטרנטית עדיף קידום ממומן או קידום אורגני (SEO), חשוב לערוך ייעוץ אסטרטגי. 

במהלך ייעוץ זה, נבחן את הצרכים והיעדים העסקיים הספציפיים שלכם כדי לזהות את הגישה היעילה והטובה ביותר להגדלת מחזור המכירות שלכם דרך החנות המקוונת שלכם.

הירשמו לייעוץ אסטרטגי שבו נחקור את אסטרטגיית הקידום האופטימלית להשגת התוצאות הרצויות לכם. 

המומחים שלנו יעריכו גורמים שונים, כגון קהל היעד, התקציב, ציר הזמן והתעשייה שבה העסק שלכם פועל, כדי לספק המלצות מותאמות אישית על הפלטפורמה ושיטת הקידום הטובה ביותר עבור החנות הווירטואלית שלכם.

המטרה שלנו היא לסייע לכם למצוא את הדרך החסכונית והיעילה ביותר להגביר את המכירות שלכם ולהשיג את היעדים העסקיים שלכם. 

צרו עמנו קשר עכשיו כדי לקבוע פגישת ייעוץ אסטרטגית ולגלות את הגישה האידיאלית לקידום חנות אונליין באופן המתאים לנסיבות ולמטרות הייחודיות שלכם.

רימרקטינג לקידום חנות בגוגל

רימרקטינג, הידוע גם כשיווק מחדש, הוא סוג של קידום ממומן שניתן להגדיר בתוך מערכות פרסום שונות, כולל גוגל ופייסבוק. 

זוהי טכניקת שיווק רבת עוצמה המאפשרת לכם למקד ולתקשר עם משתמשים שביקרו בעבר באתר שלכם או קיימו אינטראקציה עם המותג שלכם בדרך כלשהי.

שיווק מחדש פועל על ידי הצבת קוד מעקב, או פיקסל, באתר האינטרנט שלכם, המאפשר לכם לעקוב אחר פעולות המבקרים בחנות שלכם. 

קוד מעקב זה אוסף נתונים על ההתנהגות של הגולשים באתר, כגון הדפים שהם צפו בהם או המוצרים שהם גילו בהם עניין. בעזרת מידע זה, תוכלו ליצור מודעות מותאמות אישית וממוקדות, המטורגטות באופן ספציפי לאותם משתמשים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלכם בעבר.

 

 

למי זה מתאים ולמי לא?

רימרקטינג מתאים במיוחד לעסקים שמקבלים כמה אלפי מבקרים לאתר שלהם מדי חודש. על ידי התמקדות באותם משתמשים שכבר הפגינו רמה מסוימת של עניין, שיווק מחדש מאפשר לכם להתחבר מחדש ללקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הסיכויים שלכם להמיר אותם ללקוחות משלמים.

עם זאת, ייתכן ששיווק מחדש לא יתאים לחנויות עם תעבורה נמוכה או לעסקים שמוכרים מוצרים שאסור לפרסם, כמו מצלמות נסתרות וציוד ריגול. לכל מערכת פרסום דרישות ומדיניות משלה לגבי סוגי המוצרים שניתן לקדם.

אם יש לכם אתר מסחר מבוסס היטב עם מספר לא מבוטל של מבקרים חודשיים, רימרקטינג יכול להיות אסטרטגיה יעילה להגברת המכירות על ידי יצירת קשר מחודש עם הקהל שלכם ומתן תזכורות באשר למוצרים או לשירותים שלכם. 

שקלו לבחון אפשרויות שיווק מחדש בתוך מערכות פרסום כמו גוגל או פייסבוק כדי למנף את הכוח של מודעות ממוקדות ולהגדיל את ההמרות שלכם.

מעניין אתכם לדעת יותר? הנה לינקים למדיניות של פייסבוק וגוגל בנושא. 

היתרונות של קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש):

  • קמפיין פרסום ממוקד מאוד – שיווק מחדש מאפשר לכם למקד לאנשים ספציפיים שכבר גילו עניין במוצרים או בשירותים שלך. על ידי התאמת המודעות שלך לקהל זה, תוכלו להעביר מסרים מותאמים אישית ורלוונטיים, ולהגדיל את הסיכויים להמרה.
  • נראות מוגברת של המותג – שיווק מחדש שומר על המותג שלכם מול לקוחות פוטנציאליים גם לאחר שהם עוזבים את האתר שלכם. על ידי הצגת המודעות שלכם באתרים או פלטפורמות אחרות שהם מבקרים בהם, אתם מחזקים את זיהוי המותג ושומרים על נוכחות במערך השיקולים שלהם.
  • שיעורי המרות משופרים – מכיוון ששיווק מחדש מכוון למשתמשים שכבר מכירים את המותג שלכם או שהראו כוונה, הוא מוביל לרוב לשיעורי המרה גבוהים יותר. על ידי יצירת קשר מחודש עם הלידים החמים האלה, אתם יכולים לדחוף אותם לקראת ביצוע רכישה או השלמת פעולה רצויה.
  • חסכוני – קמפיינים של שיווק מחדש יכולים להיות חסכוניים מאוד בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות מכיוון שאתם מתמקדים בקהל ספציפי מאוד שיש לו סיכוי גבוה יותר לבצע המרה. עם גישה ממוקדת, אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של הוצאות המודעות שלכם ולהקצות משאבים למקום שבו יש סיכוי גבוה יותר שהם יניבו תוצאות.
תהיו יצירתיים והפכו קמפיין רימרקטינג לחנות שלכם בפייסבוק למעניין עבור לקוחות פוטנציאליים!
דוגמא למודעת שיווק מחדש לקידום חנות

החסרונות של שיווק מחדש:

  • גודל קהל מוגבל – ניתן להגביל את האפקטיביות של קמפיינים לשיווק מחדש על ידי גודל הקהל. אם האתר שלכם מקבל תנועה נמוכה או אם יש לכם שוק יעד מצומצם, ייתכן ששיווק מחדש לא יגיע לקהל מספיק גדול כדי ליצור תוצאות משמעותיות.
  • שחיקת מודעה – צפייה חוזרת של אותן פרסומות עלולה להוביל לשחיקת מודעה בקרב המשתמשים. אם מאמצי השיווק מחדש שלכם חוזרים על עצמם או פולשניים מדי, עשויה להיות לכך השפעה שלילית על חווית המשתמש ועל תפיסת המותג.
  • פוטנציאל לחסימת פרסומות – חלק מהמשתמשים משתמשים בתוכנות לחסימת פרסומות או הרחבות לדפדפן כדי למנוע הצגת מודעות. זה יכול להפחית את טווח ההגעה ואת האפקטיביות של מסעות הפרסום שלכם לשיווק מחדש.
  • חששות פרטיות – שיווק מחדש מסתמך על מעקב אחר התנהגות המשתמש ואיסוף נתונים, מה שעשוי להעלות חששות פרטיות עבור אנשים מסוימים. חשוב לציית לחוקי הפרטיות והתקנות החלים ולספק מידע ברור ושקוף לגבי שימוש בנתונים ואפשרויות ביטול הסכמה.

 

כל מה שצריך לדעת על קמפיין רימרקטינג כתבנו בפוסט הזה.

קידום אתרי חנות דרך גוגל שופינג 

גוגל שופינג הוא קמפיין בגוגל פרסום שפותח במיוחד לאתרי מכירות. מודעות שופינג מוצגות בתוצאות החיפוש של גוגל, יוטיוב, ג'ימייל ורשת המדיה של גוגל.

המידע שלקוח פוטנציאלי נחשף אליו במודעות כולל:

  • כותרת / שם המוצר
  • תמונה של המוצר
  • מחיר, כולל מחיר משלוח
  • שם החנות / שם המותג
דף תוצאות חיפוש הראשון: מודעות שופינג בגוגל ברשת החיפוש של גוגל.
מודעות שופינג בתוצאות החיפוש של גוגל
דרך נוספת לקדם חנות באינטרנט - ככה נראת מודעת שופינג בג'ימייל.
מודעות שופינג ב-Gmail

למי זה מתאים?

קידום חנות בגוגל באמצעות קמפיין גוגל שופינג מתאים לצורך שיווק מוצרים שנמכרים אונליין בלבד.

על מנת להעלות קמפיין פרסום בגוגל קניות, נדרש מהמפרסם לעמוד בדרישות מינימליות.

הרחבנו על קמפיין שופינג במדריך הזה.

היתרונות של מסעות פרסום בגוגל שופינג

  • ניהול פרסום קל למספר רב של מוצרים – מסעות פרסום בגוגל שופינג מאפשרים לכם להציג את המוצרים שלכם ישירות בתוך תוצאות החיפוש, תוך הצגת מידע רלוונטי כגון תמונות מוצרים, מחירים ותיאורים. פורמט אוטומטי זה מבטל את הצורך ליצור ידנית מודעות בודדות עבור כל מוצר, מה שהופך אותו ליעיל וחוסך זמן, במיוחד עבור עסקים עם מלאי גדול.
  • מודעות מוגברת ושיעורי קליקים – מודעות שופינג בגוגל מספקות רישומי מוצרים מושכים מבחינה ויזואלית הבולטים בתוצאות החיפוש. הנראות המוגברת הזו יכולה למשוך יותר קליקים ולגרום לשיעורי קליקים (CTR) גבוהים יותר בהשוואה למודעות מבוססות טקסט מסורתיות.
  • קהל ממוקד – עם קמפיינים של שופינג בגוגל, אתם יכולים להגיע למשתמשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים ספציפיים. גישה ממוקדת זו מבטיחה שהמודעות שלכם יוצגו למשתמשים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים שלכם, מה שמגדיל את הפוטנציאל להמרות.
  • חסכוני – לקמפיינים של קניות בגוגל יש לרוב עלות לקליק (CPC) נמוכה יותר בהשוואה לקמפיינים רגילים לרשת החיפוש. מכיוון שאתם מפרסמים מוצרים ספציפיים למשתמשים שמחפשים אותם באופן פעיל, הסיכוי ליצור לידים והמרות מתאימים גבוהים יותר, מה שהופך אותו לאפשרות פרסום משתלמת.
עוד דוגמא מוצלחת לקידום אתר חנות בגוגל שופינג.
קידום חנות וירטואלית בגוגל שופינג - 38% תוספת למכירות תוך 5 חודשים זה לא חלום!

החסרונות של מסעות פרסום בגוגל שופינג

  • דרישות תשתית טכנית – כדי להפעיל קמפיינים של קניות בגוגל, עליכם להגדיר ולתחזק תשתית טכנית, כולל עדכונים של נתוני מוצרים וקודי מעקב. לא כל פלטפורמות המסחר האלקטרוני משתלבות בצורה חלקה עם גוגל שופינג, ובמקרים מסוימים עשויים להידרש עבודה טכנית נוספת או פתרונות מותאמים אישית.
  • מגבלות פלטפורמה – בחלק מהפלטפורמות לניהול אתרי מסחר אלקטרוני, במיוחד באזורים מסוימים כמו ישראל, עשויות להיות מגבלות או הגבלות בכל הנוגע לשילוב עם גוגל שופינג. זה יכול להשפיע על היכולת שלכם למנף באופן מלא את היתרונות של פורמט פרסום זה.

קידום אורגני לאתרי מכירות

קידום אורגני בגוגל חיוני להצלחת כל חנות e-commerce. עם האסטרטגיות והטכניקות הנכונות, אתם יכולים להביא יותר תנועה אורגנית לחנות ולהגדיל את המכירות.

קידום אורגני (SEO) לחנויות מקוונות מבוסס על שלושה מרכיבים עיקריים: אופטימיזציה טכנית, אופטימיזציה של תוכן ורכישת קישורים נכנסים מאתרים אחרים. גישה זו מטרתה לשפר את הנראות והדירוגים של החנות בתוצאות מנועי החיפוש מבלי להסתמך על פרסום בתשלום.

היבט מכריע אחד של קידום אורגני הוא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). קידום אתרים כולל אופטימיזציה של האתר כדי לעמוד בדרישות של גוגל ולשפר את הנראות שלו בדירוג מנועי החיפוש. הוא כולל אלמנטים שונים, כולל:

  1. אופטימיזציה טכנית – זה כולל הבטחה שהאתר עומד בסטנדרטים טכניים שנקבעו על ידי מנועי החיפוש. הוא כולל אופטימיזציה של מטא תגיות (כותרות ותיאורים של דפים), שיפור מהירות טעינת האתר, הטמעת נתונים מובנים (כגון נתוני מוצר בפורמט שגוגל מבינה), הבטחת היענות לנייד, שיפור אבטחת האתר ויצירת מפת אתר XML.
  2. אופטימיזציה של תוכן – יצירת תוכן איכותי, רלוונטי ואינפורמטיבי חיונית לקידום אורגני. זה כולל תיאורי מוצרים מפורטים ודפי קטגוריות המותאמים עם מילות מפתח רלוונטיות. בנוסף, קיום בלוג באתר מאפשר עדכוני תוכן שוטפים, שיכולים למשוך יותר תנועה אורגנית ולשפר את דירוג מנועי החיפוש.
  3. בניית קישורים נכנסים – רכישת קישורים מאתרים מוכרים אחרים היא חיונית לקידום אורגני. קישורים נכנסים אלו פועלים כאות של אמינות וסמכות למנועי החיפוש. בניית רשת של קישורים נכנסים איכותיים יכולה להיות מושגת באמצעות אסטרטגיות כגון הסברה על תוכן, בלוגים לאורחים ושותפויות עם אתרים רלוונטיים.
 

בנוסף לקידום החנות בתוצאות החיפוש האורגניות, ניתן לבצע אופטימיזציה לנראות אורגנית בפלטפורמות אחרות של גוגל, כמו גוגל שופינג וגוגל מפות. לקידום אורגני בגוגל שופינג, יש צורך באופטימיזציה של פיד המוצרים. זה כרוך בהבטחת מידע מדויק ומפורט על המוצר, כולל כותרות, תיאורים, תמונות ומאפיינים רלוונטיים אחרים. לקידום אורגני בגוגל מפות חשובה הוספה ואופטימיזציה של מוצרים בחשבון Google לעסק שלי.

נוסף לכל אלו, חיוני לדאוג להיררכיית אתר מתאימה.

קידום אורגני לחנויות וירטואליות היא דרך טובה לקדם את אתר מכירות שלכם ולקבל מאות כניסות ביום מתוצאות החיפוש של גוגל.
דוגמאות לקידום אורגני לאתרי מכירות

היבט נוסף שחשוב לשים אליו לב הוא הלינקים באתר. בניית לינקים פנימיים וחיזוק דפי מוצרים וקטגוריות עם לינקים מבלוג ו"פירורי לחם".

בנוסף, יש לדאוג לבניית לינקים חיצוניים מאתרי אחרים ורשתות חברתיות (בד"כ בתשלום).

ולבסוף, חיוני להשקיע בתוכן. זה כולל בלוג עם סקירות מוצרים המלצות ומידע שימושי מכל סוג שיכול להיות רלוונטי ללקוחות החנות ולמוצרים שנמכרים בה.

כמו כן, חיוני להוסיף טקסטים רלוונטיים לקטגוריות מוצרים ולהשקיע בדפי מוצרים:

  • תוכן שיווקי שגם מוכר וגם מכיל מילות מפתח (לא מעותק מאתרים אחרים ולא רק מידע שקיבלתם מהספק)
  • תמונות וסרטונים ייחודיים
  • המלצות 

למי מתאים קידום חנות אורגני בגוגל?

קידום אורגני לחנות מקוונת מתאים לסוגים מסוימים של עסקים ומצבים. 

זה מועיל במיוחד לאתרים מבוססים עם מוניטין וסמכות גבוהים בתעשייה שלהם, כמו גם לאתרים עם יכולות אופטימיזציה טכנית בסיסיות. עם זאת, זה דורש השקעה ארוכת טווח וסבלנות שכן התוצאות עשויות להתממש לאחר 6-12 חודשים. 

קידום אורגני הוא היעיל ביותר עבור מוצרים עם ביקוש קיים, בעוד שמוצרים חדשים או כאלה עם ביקוש נמוך ותחרות גבוהה עשויים לדרוש אסטרטגיות שיווק חלופיות.

היתרונות של קידום אורגני לחנות כוללים את הפוטנציאל לתנועה "חינם" ללא צורך בהוצאה שוטפת על פרסומות. 

עם זאת, זהו תהליך שלוקח זמן הדורש מאמץ עקבי. אתרים מבוססים שהשקיעו בקידום אורגני במשך שנים עשויים להוות תחרות. 

בנוסף, אין ערובה לתוצאות ספציפיות מכיוון שאלגוריתמים של מנועי חיפוש ותחרות יכולים להשפיע על הדירוג. שאפו לדירוג אורגני גבוה, רצוי בשלוש התוצאות המובילות, כדי למשוך תנועה אורגנית משמעותית.

שיווק משפיענים

שיווק משפיענים כרוך בשיתוף פעולה עם בלוגרים או פלטפורמות (אתרים, רשימות תפוצה, קבוצות פייסבוק) שיש להם עוקבים או תנועה משמעותית.

 

למי מתאים קידום חנות אינטרנטית דרך משפיענים?

שיווק משפיענים מתאים לעסקים המחפשים תוצאות מיידיות וחשיפה רחבה באמצעות דמויות סמכותיות. 

מציאת המשפיענים הנכונים יכולה להיות מאתגרת, אך לקוחות גדולים וקטנים כאחד זכו להצלחה עם אסטרטגיית שיווק זו. בלוגרים קטנים יותר עשויים אפילו להסכים לפרסם מוצרים בתמורה לתשלום או מוצרים. 

עם זאת, עשוי לקחת זמן למצוא את המשפיען או הפלטפורמה המתאימה, ויתכן שהמחיר של פרסום כזה לא תמיד מוצדק. 

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון שלא כל העוקבים של משפיענים מעורבים באופן פעיל או טובים בהפקת תוכן.

פרסום ביוטיוב

פרסום וידאו הופך להיות חשוב יותר ויותר, ועסקים ללא מודעות וידאו עלולים להפסיד. 

חברות בכל הגדלים יכולות לייצר סרטוני פרסום מוצלחים ביוטיוב, ובאופן כללי, הם יכולים להועיל רבות לכל סוגי העסקים, גדולים וקטנים כאחד. 

הפלטפורמה מאפשרת חשיפה רחבה ונתפסת כפלטפורמה בעלת מוניטין. ניתן ליצור סרטונים עבור החנות באופן כללי, מוצרים ספציפיים או קטגוריות מוצרים, וכן לספק המלצות. 

עם זאת, עלות ההפקה של סרטונים יכולה להיות גבוהה יחסית, וזה חיסרון פוטנציאלי שיש לקחת בחשבון.


להלן דוגמאות:

קידום חנות וירטואלית ושיווק בוידאו

צפו בסרטון וגלו איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם דרך שילוב סרטונים בדפי האתר!

לסיכום 

בכל הנוגע לקידום חנות וירטואלית, ישנה חשיבות מכרעת לבחירת אסטרטגיה המתיישרת עם המאפיינים הייחודיים של העסק. 

זה עשוי להיות כרוך בבחינת אפשרויות כגון קידום ממומן או קידום אורגני, בהתאם לגורמים כמו המוניטין של העסק, יכולות האופטימיזציה הטכנית וקהל היעד. בעוד שקידום ממומן מציע שיווק ממוקד וקלות בניהול הפרסום, קידום אורגני יכול לספק תנועה "חינם" והטבות לטווח ארוך.

בנוסף, בחינת אפיקים כמו שיווק משפיענים ופרסום ביוטיוב יכול לשפר עוד יותר את הנראות והטווח של החנות. 

שיווק משפיענים מאפשר שיתופי פעולה עם בלוגרים או פלטפורמות כדי למנף את התנועה והעוקבים שלהם, בעוד שפרסום ביוטיוב מאפשר לעסקים לנצל את העוצמה של פרסום וידאו. 

עם זאת, חשוב לשקול את היתרונות, כמו תוצאות מיידיות וחשיפה רחבה, מול האתגרים הפוטנציאליים, כמו מציאת משפיענים מתאימים או העלות הגבוהה יחסית של הפקת וידאו.

רוצים לקבל עדכון חודשי על חדשות קידום ממומן בגוגל וטיפים לניהול קמפיינים?
הרשמו לניוזלטר של מילוסלבסקי מרקטינג!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.