fbpx

איך מפרסמים בגוגל?

מה זה פרסום בגוגל?

קידום ממומן בגוגל, ובעבר מכונה גוגל אדוורדס, הוא פרסום של מודעות ברשת החיפוש, ברשת המדיה או בשטחי פרסום שגוגל מקצה לשם כך. 

בטוח שנחשפתם בעבר למודעות הפרסום הללו, שמופיעות בראשעמוד תוצאות החיפוש בגוגל ובשטחים ייעודיים לכך באתרים ואפליקציות שונות. 

 

קידום ממומן בגוגל: איך זה עובד?

מערכת פרסום של גוגל עובדת לפי שיטת חיוב PPC או Pay Per Click.

PPC – מודל פרסום באינטרנט בו מפרסמים משלם למערכת פרסום רק כאשר גולשים לוחצים על מודעת פרסום.

כל פעם שגולש מחפש משהו בגוגל, מערכת פרסום מפעילה מכרז בין כל המפרסמים שמעוניינים להציג מודעות שלהם לאותו גולש.

מחיר לקליק שמפרסם משלם בפועל משתנה בהתאם לתחרות בתחום, איכות מודעות, איכות דף נחיתה ועוד מספר פרמטרים. אתם כמובן יכולים להגביל מחיר מקסימלי שתרצו לשלם פר קליק. 

 

איך להתחיל לפרסם בגוגל?

בסרטון הראשון נדבר על הכנות שכדאי לעשות לפני הקמת קמפיין ממומן.

בנוסף נבין איזה סוג קמפיין לבחור לקידום העסק שלכם.

מחקר מילות מפתח

 

אם בחרתם להתחיל לפרסם ברשת החיפוש של גוגל, יש להתחיל ממחקר מילות מפתח מקצועי

איך לעשות מחקר ביטויים כמו שצריך נלמד בסרטון הבא.

בנוסף נדבר על:

  • מה זה מילות מפתח,
  • מה ההבדל בין מילת מפתח לשאילתה,
  • סוגי התאמה של מילות מפתח בקידום ממומן בגוגל,
  • חשיבות של מילות שלילה,
  • כלים למחקר מילות מפתח, 
  • עבודה עם מתכנן מילות מפתח של גוגל,
  • הוספת מילות מפתח לגוגל פרסום,
  • ועוד.

מחקר וניתוח מתחרים

כל מי שמפרסם באינטרנט חייב להבין – אנחנו לא נמצאים בוואקום!

גולשים (=לקוחות פוטנציאליים) נחשפים גם למודעות פרסום של המתחרים שלכם. 

צפו בסרטון ולמדו איך עושים מחקר וניתוח של המתחרים לטובת קידום ממומן בגוגל.

מחירי פרסום בגוגל

אחת השאלות הנפוצות שמומחה פרסום בגוגל שומע מדי יום היא "כמה עולה פרסם בגוגל?" 

במדריכים הבאים נדבר על

  • מחירי פרסום בגוגל,
  • על אומדן קמפיין ממומן דרך מערכת גוגל אדס,
  • דרכי להתמודד עם מחיר גבוה לקליק.

פרסום ממומן בגוגל: מדריכים וטיפים נוספים

ריכזנו כאן קישורים לפוסטים וסרטוני הדרכה שיעזרו לכם לנהל קמפיין ממומן בגוגל בצורה מיטבית.