... דילוג לתוכן

מה זה רימרקטינג ואיך להשתמש בו נכון?

שמעתם את המושג רימרקטינג (Remarketing) ולא הבנתם על מה מדובר?

רוצים להכיר שיטה מוכחת להגדיל כמות לידים ומכירות בעסק?

תוהים האם נכון לעסק שלכם להשקיע ברימרקטינג ואיך עושים את זה נכון?

במאמר הזה תקבלו את התשובות לכל השאלות האלו ועוד כמה חשובות שבוודאי תרצו לדעת.

מתחילים מבסיס – מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג (או שיווק מחדש) היא שיטה שבה משתמשים בעלי עסקים כדי להחזיר גולשים שביקרו באתר שלהם לביקור נוסף. זו נחשבת לשיטה מצוינת בקידום ממומן שממש לא כדאי לוותר עליה, כיוון שהיא פונה אל גולשים שכבר היו באתר ואנו רוצים להחזיר אלינו להשלמת עסקה. 

השימוש ברימרקטינג מבוסס על איתור המניע של הגולשים לחזור לאתר ולשכנע אותם לבצע עסקה.

רימרקטינג היא שיטה שמתייחסת ל"קהלים חמים". הכוונה היא לקהלי לקוחות שכבר מכירים את העסק שלכם, רכשו מכם או ביקרו באתר של העסק בעבר. ההיכרות המוקדמת של הגולשים עם העסק, מעלה את ההיתכנות שיבצעו רכישה בפעם הבאה שיגיעו אליו. 

לשם ההבנה נציין כי "קהלים קרים" אלו קהלי לקוחות שלא מכירים אתכם ואת העסק, ואפילו לא ביקרו באחד הנכסים הדיגיטליים שלכם. הנכסים האלו יכולים להיות עמוד פייסבוק, אינסטגרם עסקי, ערוץ יוטיוב וכדומה.

רימרקטינג מאפשר להגביר את המודעות למותג שלכם או להזכיר לאנשים שכבר ביקרו באתר בעבר לחזור ולבצע רכישה או לפנות אליכם. זו שיטה שמטרתה להשאיר את המותג שלכם נוכח בתודעתו של הלקוח, כדי שבעת הצורך, הוא יזכור למי עליו לפנות כדי לקבל מענה.

מודעות פרסום שיוצרים בצורה חכמה ומותאמת לקהל היעד, מעניקות לגולשים תחושה שמדובר על מותג גדול ונוכח, מה שמייצר אמינות ומעמד גבוה משל המתחרים.

טיפ של מומחים – לפני שתתחילו לעבוד על קמפיין רימרקטינג, חשבו איזה מקום הוא יתפוס במשפך השיווקי שלכם.

לפרטים נוספים על שלבי המשפך קראו את הפוסט הזה.

האם להשקיע ברימרקטינג יהיה מהלך חכם עבורכם? 

הנחת היסוד של בעלי עסקים רבים היא שאין טעם בלהשקיע כסף על פרסום שיביא את אותם הלקוחות פעם נוספת לאתר. 

על פניו, זה נשמע הגיוני כיוון שהלקוחות האלו כבר ראו מה השירות שאתם מציעים ובחרו שלא לרכוש אותו.

אבל הנה עובדה שתגרום לכם לחשוב אחרת:

לקוח פוטנציאלי נחשף כשש פעמים בממוצע לבית עסק או לאתר שלו, לפני פניה לעסק או ביצוע רכישה באתר!

הנתון הזה מבוסס על הפסיכולוגיה של הצריכה:
בפעם הראשונה שיוצע לכם מוצר חדש על ידי אדם זר, ככל הנראה תחליטו לוותר על העסקה כיוון שתרגישו שאינכם בטוחים בטיבה. 

למרות זאת, אם אתם מגיעים בפעם השנייה לחנות מסוימת שכבר ביקרתם בה או רכשתם ממנה בעבר, ההיכרות המוקדמת איתה תעניק לכם יותר ביטחון לשלם מכספכם על שירות או מוצר שהיא מספקת.

אחד מהלקוחות שלנו קורא לקמפיין שיווק מחדש – "כסף על הרצפה". 

אז למה שלא תרימו את הכסף הזה גם אתם? אם יש לכם תנועה אורגנית לאתר או שאתם מקדמים את העסק דרך קידום ממומן, אתם מוכרחים להשקיע בקמפיין רימרקטינג!

טיפ של מומחים – כדי להקים קמפיין שיווק מחדש מוצלח שייצר תוצאות, צריך גודל קהל מינימלי של 1,000 גולשים לפחות.

מה הבדל בין רימרקטינג לריטרגטינג?

אולי שמעתם על ריטרגטינג?

לפעמים קורה שאנשים מתבלבלים בין שני המושגים Retargeting ו-Remarketing. אבל האמת היא שהם לא כל כך שונים אחד מהשני. מה שאנחנו קוראים לו היום רימרקטינג, נקרא באנגלית Retargeting והתרגום הנכון לעברית הוא "מיקוד מחדש". 

כיום אין הבדל משמעותי בין המושגים האלו וניתן גם להגיד רימרקטינג או שיווק מחדש.

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.