...

פרסום בגוגל אדס – עדכוני אוגוסט ספטמבר 2022

כדי להישאר סוכנות דיגיטל מובילה בתחומה שמספקת תוצאות אמיתיות ומשמעותיות ללקוחות שלנו, אנחנו מקפידים להישאר מעודכנים בכל חידוש ושדרוג שעולם הפרסום והזירה הדיגיטלית מציעים. 

כך אנו מתייצבים בשורה אחת עם טובי המומחים וממקמים את הלקוחות שלנו בשורה הראשונה של הקטגוריות שלהם. 

רוצים גם אתם להיות בתמונה? 

הכנו עבורכם סיכום של כל מה שקרה בתחום ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל בין החודשים אוגוסט – ספטמבר 2022.

עדכון #1 – Ads Creative Studio by Google

סטודיו וירטואלי נגיש ומקיף ליצירת מודעות מקצועיות מכל מקום ובכל זמן הוא כבר לא חלומם הבלתי מושג של אנשי קריאייטיב, אלא ההשקה החדשה של גוגל עליה היא הכריזה ב- Ads & Commerce Blog. 

לאחר שהושקה גרסת בטא בשנה שעברה, גוגל הודיעה על גרסה מעודכנת ורשמית למערכת.

איך Ads Creative Studio משנה את התמונה?

  • הסטודיו לקריאייטיב של גוגל מהווה מערכת נוחה להבנה ושימוש המלווה את כל שלבי יצירת המודעה בצורה מפורטת כך שנשמרת רמת מקצועיות גבוהה מאוד.
  • המערכת מאפשרת למפרסמים ליצור מודעות מותאמות אישית למותג שהם מקדמים מבלי לחרוג מתקציב הפרסום הקיים.
  • לא רק איכות, אלא גם כמות – התפוקה הכמותית שהסטודיו מאפשר ליוצרים מגיעה למאות גרסאות של מודעות.
  • המערכת שיתופית ומכאן שמספקת תמיכה מלאה לצוותים העובדים יחד על מודעות פרסומיות או על מודעות לאותו מותג בניהן יש ליצור אחידות. ניתן לשתף את הפרויקטים בחשבונות Google Ads, Display and Video 360 ו- Campaign Manager 360.

איך הסטודיו עובד?

אתם תמיד יכולים לקרוא את ההנחיות של גוגל, אבל אנחנו כאן כדי לפשט עבורכם את העניין:

המערכת מתחילה בשאלה אילו אלמנטים יצירתיים מתוכננים להיות מוחלפים. לאחר מכן, התוכנית תציע גרסאות שונות ומגוונות של האלמנט המסומן בהתבסס על הכללים שנקבעו.

בתחילת העבודה עם המערכת תתבקשו לסמן איזה אלמנט קריאייטיבי (טקסט, תמונה, סאונד וכדומה) ניתן להחלפה במודעות שלכם, והמערכת תיצור עבורכם גרסאות שונות ומגוונות של האלמנט בהתאם לכללים שתקבעו.

מהם הכללים?

קהלי יעד של המודעות וההקשרים שתרצו שהמודעות יופיעו בהם. במילים אחרות – תפקידכם כיוצרים הוא להגדיר קווי מתאר שבתוכם המערכת תיצור אפשרויות למודעות.

עדכון #2 – מודעות גוגל שופינג בתיבת המייל

מודעות גוגל שופינג "קלאסיות" המופיעות בתיבת המייל של ג'מייל מפרטות את מגוון המוצרים בגוף המייל עצמו.

העדכון החדש של גוגל מאפשר להציג את המודעות גם ללא כניסה למייל עצמו בכרטיסיית "קידומי מכירות". 

אנו מעריכים כי מודעות אלו הן חלק מקמפיין למיקסום הביצועים (Performance Max).

דרך נוספת לקדם חנות באינטרנט - ככה נראת מודעת שופינג בג'ימייל.

קידום ממומן בגוגל הוא מלאכת מחשבת שיכולה להזניק את החנות הווירטואלית שלכם קדימה. 

מעבר לכך, אנו רואים בקידום ממומן חלק בלתי נפרד מכל פרויקט שיווקי שרוצה למקסם את התוצאות שלו. 

המומחים של מילוסלבסקי מרקטינג ישמחו להציע עזרה והצעת מחיר להקמה או ניהול קמפיין ממומן לאתר המכירות שלכם. 

היכנסו ללינק ובואו לשמוע מה יש לנו להציע.

עדכון #3 – האם אתם מכירים את הדרישות החדשות לדפי נחיתה?

משתמשים רבים, אולי מצאתם עצמכם בניהם, קיבלו במהלך השבועות האחרונים מייל מגוגל פרסום בנושא "עדכון של מדיניות Google Ads – המדיניות בנושא דרישות לגבי יעדי מודעות".

המייל מתריע לפני שינוי המדיניות הצפוי להתרחש בחודש אוקטובר הקרוב (2022), מה שישפיע על צורת העבודה ליצירת דפי נחיתה לקמפיינים בגוגל.

כל המבקשים ליצור דפי נחיתה יצטרכו להכיר את הדרישות החדשות של Better Ads Standards של ארגון Coalition for Better Ads ולהתאימם אליהן.

הכלי למנהלי אתרים של גוגל (Search Console) יינטר וידווח על כל מודעה שתחרוג מהדרישות דרך דוח חוויית הצופים במודעות Ad Experience Report)  ותדחה.

העדכון יהיה רלוונטי רק לאתרי תוכן עם פרסומות פנימיות בתוך האתר.

The Coalition for Better Ads הוא ארגון ללא מטרות רווח, שנוסד ב-2017, שמטרתו לספק סטנדרטים מבוססי קונצנזוס על תעשיית הפרסום הדיגיטלי.

דפי נחיתה למודעות פרסום נדרשים לעמוד בסטנדרט ההולך ומתהדק של גוגל, אך אין זה אומר שהיצירתיות שלכם מוגבלת והאפשרויות מתמעטות.

לקריאת הדרישות תוכלו לבקר במרכז העזרה של גוגל אדס, או פשוט להיפגש עם המומחים שלנו שעובדים על פיהן מידי יום.

עדכון #4 – עמודות חדשות בממשק פרסום  Google Ads

קבוצת עמודות חדשה (Setup) הופיעה בטבלת הנתונים הסטטיסטיים של Google Ads.

אותה טבלה המפרדת את ניתוח המודעות בקני מידה של קמפיינים או קבוצות מודעות.

העמודות החדשות מסייעות למפרסם לזהות במהירות בעיות וכשלים כמו מספר המודעות או מילות המפתח שלא אושרו, וכך לייעל את תהליכי העבודה.

עד כאן העדכונים בזירת הפרסום של גוגל לקמפיינים ממומנים לחודשים אוגוסט – ספטמבר 2022.

רוצים לשמוע עוד? צריכים עזרה ביישום הידע שצברתם? שימו את מבטחיכם בידיהם של המומחים וצרו קשר עוד היום למילוסלבסקי מרקטינג.

רוצים לקבל עדכון חודשי על חדשות קידום ממומן בגוגל וטיפים לניהול קמפיינים?
הרשמו לניוזלטר של מילוסלבסקי מרקטינג!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.