סרטוני פרסום המובילים ביוטיוב ב-2020

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

היום כבר כולם יודעים שדרך לרכישה באינטרנט זה מסלול מורכב ממספר אטרקציות עם נכסים דיגיטליים של העסק או של המותג.
לפני רכישת המוצר או פניה לבית עסק, הגולש הממוצע נחשף למודעות פרסום או לאתר אינטרנט של העסק שישה פעמים!

פרסום ממומן ביוטיוב הוא כלי חשוב במסע המשתמש לרכישה. התברר שמעל מ-90% מהגולשים מגלים מותגים או מוצרים חדשים ב-YouTube.
ב-20 באוגוסט יוטיוב פרסמו רשימת סרטוני פרסום הפופולריים שזכו במעורבות של משתמשים. סרטונים הללו משקפים את המגמות האחרונות בתעשיית שיווק בוידאו.

מזמין אתך לצפות בהם כדי להבין לאן הולך הענף ומה כדי לצלם על מנת לעורר את התעניינות בקרב משתמשי יוטיוב.

מקום 10.

האחרון ברשימה היה סרטון של כמעט ארבע דקות שהופק עבור הארגון מטפל בילדים חולי סרטן ובמחלות קשות אחרות. הסרטון מספר את סיפורו של הילד בשם קול.

מקום 9.

במקום ה-9 נמצא הסרטון שמראה כיצד לטעון 2 מכשירים ביער ביום מעונן.

מקום 8.

סרטון מסוכנות "Bryght Young Things", שמספר על לגלגל ש"מיועד להשמדת שעמום" זכה במקום השמיני.

מקום 7.

מספר 7 – פרסום של סדרה "Dave".

מקום 6.

בשורה השישית – פרסומת לאפליקציה לתיקון שגיאות כתיב – Grammarly.

מקום 5.

מקום 5 – הטיזר הרשמי של סדרה "Stranger".

מקום 4.

במקום הרביעי – שוב טיזר. הפעם – טיזר של סדרת "Outlander"

מקום 3.

סרטון פרסום של סמסונג עבור הסמארטפון GS10+.

מקום 2.

את המקום השני תפס סרטון פרסום של Honey – אפליקציית למימוש קופוני הנחה. 

מקום 2.

במקום הראשון זכה פרסום של סבון טבעי "Dr. Squatch".