... דילוג לתוכן

מומחה לפרסום בגוגל

  • 9 שנות ניסיון בתחום קידום אתרים
  • עשרות לקוחות מרוצים
  • מאות קמפיינים מוצלחים במגוון תחומים
מחפשים מומחה לפרסום בגוגל? מצאתם! נעים להכיר, יהודה מומחה לקידום ממומן בגוגל?
מילוסלבסקי שיווק ופרסום - מומחים בקידום ממומן בגוגל וביוטיוב, בעלי תג גוגל פרטנרס (Google Partners). כאשר מדובר על קידום ממומן, מומלץ לפנות למומחה קידום ממומן שעבר הסמכות של גוגל.

לעיתים קרובות מידי מנכ"לים, בעלי עסקים ומנהלי שיווק מוצאים את עצמם בחיפוש אחר מומחה פרסום בגוגל שינהל קמפיינים באיכות גבוהה ויצליח להשיג את התוצאות הרצויות. עם לא מעט אנשי קידום ממומן בינוניים במקרה הטוב, אין זה מפתיע שרבים מתאכזבים מתוצאות הקמפיינים שלהם בגוגל. האם מומחה שיכול לייצר תוצאות הוא בקשה מוגזמת?

היום השוק רווי במקצועני שיווק דיגיטלי. אני לא אתפלא אם תגידו שכבר קיבלתם לפחות מספר הצעות ממקדמי אתרים או ממשרדי פרסום לניהול קמפיין עבור הפרויקט שלכם.

השאלה שכולם שואלים היא אחת – איך לבחור את "האיש הנכון" – מקצוען אמיתי, כזה שקשוב לצרכים של הלקוח, מבין את צורכי העסק, יודע להגיע ישירות אל קהל היעד, להשיג את מטרת הקמפיין במהירות שיא ושכיף לעבוד אתו?

המשיכו לקרוא. יכול להיות שמצאתם אחד כזה ממש עכשיו.

נעים להכיר, שמי יהודה מילוסלבסקי

מומחה קידום ממומן בגוגל, מקדם מנוסה בגוגל, ביוטיוב ובפייסבוק שיודע להביא תוצאות ללקוחות.

אין לי ספק שאתם חייבים לראות כדי להאמין, אז הנה לינקים לפרויקטים מוצלחים שניהלתי:

ניהול קמפיין בגוגל מבוסס נתונים: לפעמים ביצועים של פרסום ממומן אפשר לשפר דרך הטיפול בצד הטכני בלבד.

איך תקציב הפרסום ירד ב- 19.28% וכמות הפניות עלתה ב- 116% (פי 2). לחצו כאן לפרטים.

ניהול של כל קמפיין פרסומי מוצלח בגוגל מתחיל מניתוח מצב הקיים ותכנון עבודה ל3-4 חודשים הקרובים.

איך הכפלנו את כמות הפניות פי 5 באמצעות ניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל. לחצו כאן לפרטים.

שלחו הודעת ווטסאפ וקבלו הצעה לניהול קמפיין מקצועי!

קצת עלי

אני בן 37, בעל תואר ראשון ושני בפיזיקה, נשוי ואב ל-6.
אני עוסק בקידום חברות ועסקים באינטרנט כבר מעל 7 שנים, ובעל ניסיון בתחום השיווק והמכירות קרוב ל-20 שנים.
לאורך שנות עבודתי בתחום השיווק בניתי מאות קמפיינים לעשרות לקוחות מתחומים שונים.

אני עובד כמומחה לקידום אתרים מאז 2015. עברתי עשרות הסמכות קורסים בתחום שיווק דיגיטלי בכלל ובתחום קידום אורגני וממומן בפרט.

למה לפנות דווקא אלי?

מה הדבר החשוב ביותר שעליכם לבחון כאשר אתם מחפשים מומחה מומלץ לפרסום בגוגל אדס?

התשובה לכך היא המלצות!

להלן מספר המלצות של לקוחות שלי, שהשיגו את המטרות העסקיות שלהם בעזרת קידום ממומן בגוגל:

מעוניינים לשוחח עם הממליצים לפני שנתחיל לעבוד יחד?

אשמח לשלוח רשימת מספרי טלפון של הממליצים מיד לאחר שיחת היכרות קצרה

מיהו מומחה פרסום ממומן בגוגל?

לא רק ידע טכני!

כמובן מומחה פרסום בגוגל חייב להיות בעל הסמכה נדרשת, אבל זה לא מספיק.

קיבלתי תעודת מומחה גוגל אדוורדס. הסמכה הראשונה שלי באקדמיית פרסום של גוגל עברתי בשנת 2016. והמשכתי לעבוד מומחה פרסום ממומן בגוגל.
תעודת מומחה לקידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל
מאת Academy for Ads
לדעתי, כל מומחה אופטימיזציה לגוגל חייב לעבור מבחנים של גוגל.
מומחה גוגל אנליטיקס
תעודת הסמכה מאת Analytics Academy
עברתי מבחן "פרסום ברשת המדיה של גוגל" ובנוסף לתואר של מומחה לקידום אורגני הפכתי למומחה קידום בגוגל.
תעודת מומחה לשיווק ברשת המדיה של גוגל
מאת Academy for Ads
ב-2016 למדתי במשך חצי שנה בקורס "שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט" במכללת האקריו – HackerU שברמת גן.
הענקת תעודות בטקס סיום הקורס "שיווק באינטרנט - קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט"
מכללת האקריו – HackerU, 2016-2017
זכינו בפרס מגוגל פרטנרס בתחרות "Partners Rewards".
מספר פעמים זכיתי בפרס מגוגל בתחרות "Partners Rewards"

אף על פי שקידום בגוגל אדס הוא כלי עוצמתי להשגת מטרות שיווקיות של העסק, הוא לא מספיק בכדי ליצור קמפיין איכותי ברמה הגבוהה ביותר. 

מסיבה זו, לבדו הוא לא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיין, בדיוק כמו שרכישת מצלמה לא הופכת אתכם לצלמים מקצועיים. ללא הכשרה, ידע טכני ומקצועי ושיטות עבודה לא ניתן להשיג את הפריים המושלם ולא ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר של הקמפיין הממומן.

הבינוניות הזו נפוצה בקרב אנשי קידום ממומן בגוגל, מקדמי אתרים ואנשי שיווק מכל התחומים, בעיקר בזירה הדיגיטלית. 

רבים מאמינים שמעט היכרות עם מנגנוני הפרסום השונים מספיקה לקידום עסקים, אך הכסף בסופו של דבר מושקע בצורה לא יעילה, והחזר ההשקעה מאוד מאוד נמוך. 

זה יוצר לכל מקצועני הפרסום האמיתיים מוניטין רע מאוד וגורם לבעלי העסקים לפספס הזדמנויות אדירות להצלחה.

שיווק מכיל הרבה יותר מידע טכני. 

יש כאן תחומים רבים שנדרש להכיר, ומיומנויות שונות – קופירייטינג, קריאייטיב, הפסיכולוגיה של השיווק, הנעה לפעולה ועוד. 

המכלול של כל הידע והמיומנויות האלו הוא שמבדיל בין מקדם סביר למקצוען אמיתי. את ההבדל רואים רק בתוצאות הקמפיין.

הטעויות שעולות לכם ביוקר: 5 סוגי שאלות שחובה לשאול את הקמפיינר

בחירת מומחה פרסום היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הצלחת הפרסום שלכם.

הקפידו לבחון את המומחה בקפידה ולשאול את כל השאלות החשובות לכם לפני שאתם מקבלים החלטה.

ניסיון:

  • עם איזה תקציבי פרסום אתה עובד?
  • עם איזה סוגי עסקים אתה עובד (נותני שירות שצריכים לידים או חנויות וירטואליות שצריכים הזמנות באתר)?
  • האם תוכל להציג לי דוגמאות לקמפיינים מוצלחים שניהלת?

תיאום ציפיות:

  • איזה תקציב נדרש לקידום ממומן עבור עסק שלי?
  • איזה תוצאות אפשר לקבל עם תקציב הזה?
  • איך נמדוד את התוצאות?
  • באיזו תדירות נקיים פגישות עדכון?

ידע טכני:

  • באיזה סוגי קמפיינים תשתמש על מנת להשיג מטרות שלי?
  • איזה אסטרטגיות הצעת מחיר לקליק תבחר?
  • איזה שינויים האחרונים בגוגל אדס אתה מכיר?

ידע שיווקי:

  • אילו מסרים יופיעו במודעות?
  • יש לך המלצות לשיפור אתר או דף נחיתה?
  • איזה ספרים על שיווק אתה ממליץ?

כימיה ותקשורת:
• האם אתם מרגישים בנוח עם המומחה?
• האם הוא עונה על שאלותיכם בצורה מקצועית וסבלנית?
• האם אתם סומכים עליו שיפעל לטובתכם?

רוצים לשמוע את התשובות שלי? שלחו הודעת ווטסאפ!

כבר מפרסמים בגוגל?

רוצים לקבל תמונת מצב של הקמפיין ולדעת עד כמה הוא יעיל?

השאירו פרטים בטופס וקבלו ציון מ-1 עד 10 באשר למצב הקמפיינים שלכם

מה משותף בין רואה חשבון טוב ומומחה פרסום בגוגל אדס (אדוורדס לשעבר)?

אחד הלקוחות הוותיקים שלי (מנהל שיווק של חברה בתחום הרפואי) סיפר לי בפגישה רבעונית על המלצה שקיבל פעם מתמיכה טכנית של אדוורדס (היום כבר גוגל אדס). נציג של גוגל המליץ לו למצוא "מנהל קמפיינים טוב". 

"ואיך יודעים שמנהל קמפיינים הוא באמת טוב?" שאל הלקוח. 

"צריך לבחור מנהל קמפיינים בדיוק כמו שבוחרים רואה חשבון" ענה היועץ של גוגל. 

הלקוח חשב שרואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, אבל ליתר ביטחון, החליט להתייעץ עם המנכ"ל של החברה.

"רואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, נכון?" שאל מנהל השיווק את המנכ"ל.

המנכ"ל חייך וענה: "רואה חשבון טוב זה רואה חשבון שיודע חוקים ויכול לשחק איתם בצורה כזאת שאנחנו נשלם כמה שפחות מיסים. במסגרת החוק כמובן".

הנמשל ברור. בתמיכה של גוגל(!) המליצו ללקוח למצוא מומחה כזה שיכול לעקוף את הכללים של גוגל (מבלי לעבור עליהם) לטובת הלקוח. 

הרחבתי על הנושא במאמר "למה אתם עדיין צריכים מומחה לקידום בגוגל"

כמה עולה ניהול קמפיין מקצועי?

בגדול, כמה שיותר! הסיבה לכך היא, שכאשר קמפיין פרסום מנוהל כמו שצריך, העסק מרוויח יותר ומגדיל את תקציב פרסום. 

על מחירי פרסום בגוגל הרחבתי בפוסט הזה.

אם אתם רוצים לבדוק כמה תצטרכו להשקיע בפרסום בגוגל, אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות ולקבל תכנון תקציב (אומדן קמפיין), שכולל הערכת ביצועים במתנה. כל מה שעליכם לעשות זה ללשלוח הודעת ווטסאפ!

שיקולים נוספים לבחירת מומחה קידום ממומן בגוגל

לפי המלצות שפורסמו באתר ppc.world (אחד מהאתרים הנחשבים ביותר בתחום קידום ממומן), תוצאות טובות אינן העדות היחידה למקצועיותו של מומחה ה-PPC.

בנוסף לתעודות ולתוצאות, כל מקצוען שיווק אמיתי אמור:

פרסום ביוטיוב יעול לעזור לבעלי עסקים לקבל חשיפה בפלטפורמה נוספת.
פרסום ביוטיוב יכול לעזור בעלי עסקים לקבל לידים איכותיים.
  • להודות בכישלונות ובטעויות. בכל זאת, כולנו בני אנוש שיכולים לטעות, וזה נפלא, כי משם מגיעות התובנות הגדולות מכולן. מקדמי אתרים אינם יוצאי דופן. 

כאשר המקדם טועה, הוא צריך להסיק מסקנות ולהבין כיצד להימנע מלחזור על אותה הטעות בעתיד. 

זהו זה. הדף נגמר. הגיע הזמן להחליט!

מסע בן אלף מייל מתחיל תמיד בצעד אחד!

מסע הפרסום המוצלח שלכם מתחיל משיחת אפיון ראשונית.

לקביעת השיחה לחצו על הכפתור.

לשלוח הודעה בוואטסאפ
1
יש לך שאלות?
שלום 👋

צריך עזרה עם קידום אתר או מומחה לפרסום בגוגל?
Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.