לעיתים קרובות מידי מנכ"לים, בעלי עסקים ומנהלי שיווק מוצאים את עצמם בחיפוש אחר מומחה פרסום בגוגל שינהל קמפיינים באיכות גבוהה ויצליח להשיג את התוצאות הרצויות. עם לא מעט אנשי קידום ממומן בינוניים במקרה הטוב, אין זה מפתיע שרבים מתאכזבים מתוצאות הקמפיינים שלהם בגוגל. האם מומחה שיכול לייצר תוצאות הוא בקשה מוגזמת?
היום השוק רווי במקצועני שיווק דיגיטלי. אני לא אתפלא אם תגידו שכבר קיבלתם לפחות מספר הצעות ממקדמי אתרים או ממשרדי פרסום לניהול קמפיין עבור הפרויקט שלכם.
השאלה שכולם שואלים היא אחת – איך לבחור את "האיש הנכון" – מקצוען אמיתי, כזה שקשוב לצרכים של הלקוח, מבין את צורכי העסק, יודע להגיע ישירות אל קהל היעד, להשיג את מטרת הקמפיין במהירות שיא ושכיף לעבוד אתו?
המשיכו לקרוא. יכול להיות שמצאתם אחד כזה ממש עכשיו.
מומחה קידום ממומן בגוגל, מקדם מנוסה בגוגל, ביוטיוב ובפייסבוק שיודע להביא תוצאות ללקוחות.
אין לי ספק שאתם חייבים לראות כדי להאמין, אז הנה לינקים לפרויקטים מוצלחים שניהלתי:
איך תקציב הפרסום ירד ב- 19.28% וכמות הפניות עלתה ב- 116% (פי 2). לחצו כאן לפרטים.
איך הכפלנו את כמות הפניות פי 5 באמצעות ניהול קמפיין קידום ממומן בגוגל. לחצו כאן לפרטים.
שלחו הודעת ווטסאפ וקבלו הצעה לניהול קמפיין מקצועי!
אני בן 37, בעל תואר ראשון ושני בפיזיקה, נשוי ואב ל-6.
אני עוסק בקידום חברות ועסקים באינטרנט כבר מעל 7 שנים, ובעל ניסיון בתחום השיווק והמכירות קרוב ל-20 שנים.
לאורך שנות עבודתי בתחום השיווק בניתי מאות קמפיינים לעשרות לקוחות מתחומים שונים.
מה הדבר החשוב ביותר שעליכם לבחון כאשר אתם מחפשים מומחה מומלץ לפרסום בגוגל אדס?
התשובה לכך היא המלצות!
להלן מספר המלצות של לקוחות שלי, שהשיגו את המטרות העסקיות שלהם בעזרת קידום ממומן בגוגל:
מעוניינים לשוחח עם הממליצים לפני שנתחיל לעבוד יחד?
אשמח לשלוח רשימת מספרי טלפון של הממליצים מיד לאחר שיחת היכרות קצרה
כמובן מומחה פרסום בגוגל חייב להיות בעל הסמכה נדרשת, אבל זה לא מספיק.
אף על פי שקידום בגוגל אדס הוא כלי עוצמתי להשגת מטרות שיווקיות של העסק, הוא לא מספיק בכדי ליצור קמפיין איכותי ברמה הגבוהה ביותר.
מסיבה זו, לבדו הוא לא יוכל לממש את מלוא הפוטנציאל של הקמפיין, בדיוק כמו שרכישת מצלמה לא הופכת אתכם לצלמים מקצועיים. ללא הכשרה, ידע טכני ומקצועי ושיטות עבודה לא ניתן להשיג את הפריים המושלם ולא ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר של הקמפיין הממומן.
הבינוניות הזו נפוצה בקרב אנשי קידום ממומן בגוגל, מקדמי אתרים ואנשי שיווק מכל התחומים, בעיקר בזירה הדיגיטלית.
רבים מאמינים שמעט היכרות עם מנגנוני הפרסום השונים מספיקה לקידום עסקים, אך הכסף בסופו של דבר מושקע בצורה לא יעילה, והחזר ההשקעה מאוד מאוד נמוך.
זה יוצר לכל מקצועני הפרסום האמיתיים מוניטין רע מאוד וגורם לבעלי העסקים לפספס הזדמנויות אדירות להצלחה.
שיווק מכיל הרבה יותר מידע טכני.
יש כאן תחומים רבים שנדרש להכיר, ומיומנויות שונות – קופירייטינג, קריאייטיב, הפסיכולוגיה של השיווק, הנעה לפעולה ועוד.
המכלול של כל הידע והמיומנויות האלו הוא שמבדיל בין מקדם סביר למקצוען אמיתי. את ההבדל רואים רק בתוצאות הקמפיין.
בחירת מומחה פרסום היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הצלחת הפרסום שלכם.
הקפידו לבחון את המומחה בקפידה ולשאול את כל השאלות החשובות לכם לפני שאתם מקבלים החלטה.
ניסיון:
תיאום ציפיות:
ידע טכני:
ידע שיווקי:
כימיה ותקשורת:
• האם אתם מרגישים בנוח עם המומחה?
• האם הוא עונה על שאלותיכם בצורה מקצועית וסבלנית?
• האם אתם סומכים עליו שיפעל לטובתכם?
רוצים לשמוע את התשובות שלי? שלחו הודעת ווטסאפ!
השאירו פרטים בטופס וקבלו ציון מ-1 עד 10 באשר למצב הקמפיינים שלכם
אחד הלקוחות הוותיקים שלי (מנהל שיווק של חברה בתחום הרפואי) סיפר לי בפגישה רבעונית על המלצה שקיבל פעם מתמיכה טכנית של אדוורדס (היום כבר גוגל אדס). נציג של גוגל המליץ לו למצוא "מנהל קמפיינים טוב".
"ואיך יודעים שמנהל קמפיינים הוא באמת טוב?" שאל הלקוח.
"צריך לבחור מנהל קמפיינים בדיוק כמו שבוחרים רואה חשבון" ענה היועץ של גוגל.
הלקוח חשב שרואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, אבל ליתר ביטחון, החליט להתייעץ עם המנכ"ל של החברה.
"רואה חשבון טוב זה רואה חשבון מקצועי, נכון?" שאל מנהל השיווק את המנכ"ל.
המנכ"ל חייך וענה: "רואה חשבון טוב זה רואה חשבון שיודע חוקים ויכול לשחק איתם בצורה כזאת שאנחנו נשלם כמה שפחות מיסים. במסגרת החוק כמובן".
הנמשל ברור. בתמיכה של גוגל(!) המליצו ללקוח למצוא מומחה כזה שיכול לעקוף את הכללים של גוגל (מבלי לעבור עליהם) לטובת הלקוח.
הרחבתי על הנושא במאמר "למה אתם עדיין צריכים מומחה לקידום בגוגל"
בגדול, כמה שיותר! הסיבה לכך היא, שכאשר קמפיין פרסום מנוהל כמו שצריך, העסק מרוויח יותר ומגדיל את תקציב פרסום.
על מחירי פרסום בגוגל הרחבתי בפוסט הזה.
אם אתם רוצים לבדוק כמה תצטרכו להשקיע בפרסום בגוגל, אתם מוזמנים לנצל את ההזדמנות ולקבל תכנון תקציב (אומדן קמפיין), שכולל הערכת ביצועים במתנה. כל מה שעליכם לעשות זה ללשלוח הודעת ווטסאפ!
לפי המלצות שפורסמו באתר ppc.world (אחד מהאתרים הנחשבים ביותר בתחום קידום ממומן), תוצאות טובות אינן העדות היחידה למקצועיותו של מומחה ה-PPC.
בנוסף לתעודות ולתוצאות, כל מקצוען שיווק אמיתי אמור:
כאשר המקדם טועה, הוא צריך להסיק מסקנות ולהבין כיצד להימנע מלחזור על אותה הטעות בעתיד.
זהו זה. הדף נגמר. הגיע הזמן להחליט!
מסע בן אלף מייל מתחיל תמיד בצעד אחד!
מסע הפרסום המוצלח שלכם מתחיל משיחת אפיון ראשונית.
לקביעת השיחה לחצו על הכפתור.
