...

איך לשווק קורס דיגיטלי בפייסבוק?

איך לשווק קורסים בפייסבוק או איך הגדלנו את כמות הנרשמים לקורס חינמי (מוצר המרה) דרך פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ב- 45.7% תוך 30 יום?

הלקוח – בית ספר ללימוד שפות.

תיאור הפרויקט – התבקשנו לשפר את ביצועי הקמפיינים הממומנים בפייסבוק ובאינסטגרם, ובמקביל להתחיל לפרסם את הקורס בערוצי שיווק נוספים.

הקמפיינים הוקמו על ידי צוות בית הספר במטרה להרחיב את רשימת המתעניינים בקורס דרך הרשמה למיני קורס חינמי. 

המחיר הממוצע עבור ההרשמה לקורס חינמי היה 6.05 ₪.

תכנית הקידום:

בתום בדיקת חשבון הפרסום בפייסבוק, ערכנו רשימת חוזקות וחולשות של מערך הפרסום.

להלן החוזקות שמצאנו:

  • פילוח הקהלים מדויק.
  • הטקסטים ברמה שיווקית גבוהה מאוד בכל מודעות הפרסום.
  • דף ההרשמה לקורס החינמי מושקע וממיר היטב.
  • המחיר להרשמה סביר.

להלן החולשות שמצאנו:

  • לא הוגדר מעקב אחרי הרשמות לקורס חינמי, לא בפיקסל של פייסבוק ולא בגוגל אנליטיקס.
  • לא נעשה שימוש בקהלי גולשים שכבר ביקרו באתר או נרשמו לקורס חינמי בעבר.
  • כל הקמפיינים ממוקדי יעד "טרפיק לאתר", למרות שמטרת הקידום הממומן הייתה להביא נרשמים (בשפה של פיקסל פייסבוק "המרות")

לאור הממצאים שגילינו,

המלצנו ללקוח לסדר תחילה את כל המעקב אחר ההרשמות ולעבור ליעדים ממוקדי הרשמות (המרות) בכל הקמפיינים.

פרט לכך, בדקנו אופציות לקידום בערוצי פרסום נוספים:

  • בוצע מחקר מילות מפתח לטובת קידום ממומן ברשת החיפוש של גוגל.
  • מצאנו אתרים, אפליקציות וערוצי יוטיוב רלוונטיים (מתוך רשת המדיה של גוגל) לפרסום באנרים דרך מערכת גוגל אדס.

המלצנו ללקוח להרחיב את קמפיין הפרסום לרשת המדיה של גוגל.

המלצנו ללקוח לא לפרסם ברשת החיפוש של גוגל בגלל מחיר גבוה לקליק ביחס לערוצי פרסום אחרים.

לאחר ביצוע אופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם בוצעו שינויים טכניים בחשבון הפרסום בפייסבוק:

הגדרנו הרשמה לקורס חינמי כהמרה בפיקסל. במילים אחרות, עזרנו למערכת הפרסום "להבין" מה היעד האמיתי של הקמפיין.

פרט לכך, חילקנו קמפיינים לפי סוגי גולשים שונים. בנוסף לחלוקה לפי קהלים, הקמנו קמפיין נפרד לגולשים שביקרו בדף הנחיתה ולא נרשמו לקורס חינמי (קמפיין שיווק מחדש), ושללנו גולשים שכבר ביקרו באתר מקמפיינים אחרים.

כתוצאה מהפעולות "הפשוטות" הללו המחיר להרשמה ירד עד ל- 2.63 ₪ – שיפור של 56% ביחס לחודש הקודם, וכמות הנרשמים הכוללת בפייסבוק ובאינסטגרם עלתה ב- 45.7%.

פרסום ברשת המדיה של גוגל

מחיר הממוצע להרשמה דרך הפרסום בגוגל היה 9.3 ₪. 

למרות שהיא הייתה גבוהה מעלות ההרשמה בפייסבוק (2.63₪), החלטנו להמשיך לפרסם בגוגל מהשיקולים הבאים:

  • קידום בערוצים אחרים מאפשר לא להסתמך על אפיקי פרסום נוספים, ולא רק על הפרסום בפייסבוק.
  • פרסום בגוגל עוזר להגדיל את החשיפה ולהגיע לקהלי יעד נוספים.
  • גולשים מגוגל שטרם נרשמו לקורס חינמי נכנסו לקטגוריית קהלי שיווק מחדש בפייסבוק וממשיכים להיחשף למודעות הפרסום.

רוצים לקבל הצעת מחיר לניהול קמפיין על ידי המקצוענים שלנו?

לחצו כאן, מלאו טופס וקבלו הצעת מחיר בהתאמה אישית לניהול מסע פרסום ממומן שמתאים בדיוק לקידום הקורסים שלכם!

רוצים לקבל עדכון חודשי על חדשות קידום ממומן בגוגל וטיפים לניהול קמפיינים?
הרשמו לניוזלטר של מילוסלבסקי מרקטינג!

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.