5 סיבות למה כדאי לפרסם ביוטיוב ב-2018

1. חשיפה גדולה.

יוטיוב – אתר השלישי הנצפה ביותר באינטרנט ומנוע החיפוש השני בעולם. מעל 1.5 מיליארד משתמשים בעולם מבקרים ביוטיוב בכל חודש. בשנת 2017 כמות גולשים ישראלים שנכנסים ליוטיוב גדלה פי 3!  נכון להיום, כ-30% מגולשים ישראלים משתמשים ביוטיוב.

YouTube מאפשרת לך להעביר את המסר השיווקי שלך לעשרות אלפי ללקוחות פוטנציאליים בארץ או למיליוני לקוחות פוטנציאליים בחו"ל.

סטטיסטיקת שימוש ביוטויב בישראל מאת statcounter.com

מיקוד ביוטיוב

2. מיקוד מדויק.

רוצה לפנות לאמהות בגילאים 35-45 מאזור המרכז או לאוהדי בית"ר ירושלים? ביוטיוב תוכל לפרסם רק לאנשים שעשויים להתעניין במוצרים או בשירותים שלך. כשתפרסם ב-YouTube, תוכל להשתמש בסוגי  מיקוד (Targeting) שונים, לדוגמה:

  • מיקוד לפי נושאים של הסרטונים (Topic Targeting)
  • מיקוד לפי גיל ומין (Demographic Targeting)
  • מיקוד לפי הקשר של מילות מפתח (Contextual Targeting)
  • מיקוד לפי "מיקום" – פרסום רק בסרטון או בערוץ מסוים (Placement Targeting)
  • מיקוד לפי תחומי עניין – מיקוד על בסיס העדפות חשבון גוגל של הגולש: היסטוריית הגלישה, ונושאי האתרים בהם ביקרו (Interest Categories)
  • שיווק מחדש – פרסום לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך או צפו בסרטונים בערוץ יוטויב שלך (Remarketing)

כמובן, תוכל גם לשלול ממיקוד גולשים שמוצרים או שירותים שלך לא רלוונטיים עבורם ולנצל את התקציב הפרסום שלך בצורה מועילה ביותר!

קבל הצעת מחיר לקידום העסק שלך ביוטיוב

תשאיר פרטים וקבל הערכת תקציב פרסום חודשי

3. מחיר נמוך ושיטת תשלום משתלמת.

תוהה כמה עולה לפרסם ביוטיוב? בשוק הישראלי מפרסמים משלמים בממוצע בין 3 ל-20 אגורות עבור כל צפייה בסרטון. המחיר תלוי באיכות הוידאו, שיטות מיקוד ומטרות הקמפיין וכד'.

 

ראית אי פעם את הכפתור "דלג על המודעה", בעת שצפית בסרטון ביוטיוב? חושש שתשלם עבור תצוגת המודעה בלי שמשתמש יראה את הוידאו שלך?  בקמפיין וידאו ביוטיוב מפרסם משלם רק עבור צפיות בסרטון ורק אם:

  1. גולש השלים צפייה בכל הסרטון – לסרטונים באורך עד 30 שניות
  2. גולש צפה בסרטון לפחות 30 שניות – לסרטונים באורך מעל 30 שניות
youtube-content-trends

מקור התמונה – thinkwithgoogle.com

4. אפקטיביות.

חושב שרוב הגולשים נכנסים ליוטיוב רק בשביל לראות סרטונים מצחיקים או לשמוע מוזיקה? לפי נתונים של גוגל,

  • 68% מהמשתמשים מחפשים ביוטיוב מידע על מוצר או שירות שהם מעוניינים לרכוש
  • 54% – מחפשים פתרון לבעיה כלשהי,
  • 65% – מחפשים איך לתקן משהו בבית או ברכב,
  • 56% – רוצים ללמוד משהו חדש

ביוטויב תוכל לפנות לגולשים עם המסר השיווקי שלך בזמן שהם מחפשים פתרונות לבעיות שלהם!

5. תחרות נמוכה.

היום זה הזמן להקים את הקמפיין הראשון שלך ביוטיוב! בשנה האחרונה ישראלים התחילו לבלות ביוטיוב פי 3 זמן ביחס לשנה הקודמת. עדיין פחות מ-10% מהעסקים הקטנים או הבינוניים בארץ משתמשים ביוטיוב למטרות שיווק, אבל מספר זה עולה מדי יום.

תנצל את ההזדמנות לפני שהמתחרים שלך יעשו את זה! >>> תעשה צד הראשון לשיווק עסק שלך ביוטיוב עוד היום

תנצל את ההזדמנות לפני שהמתחרים שלך יעשו את זה! תעשה צד הראשון לשיווק עסק שלך ביוטיוב עוד היום >>> 

תבדוק האם פרסום ביוטיוב רלוונטי לקידום העסק שלך

תשאיר פרטים קבל בדיקת כדאיות קידום ומחקר מתחרים!